Design część 1 - Baner

Myślę, że nie tylko ja miałam "problemy" z designem bloga. Ciągłe szukanie ideału może doprowadzić do szału. Dlatego postanowiłam zrobić mały poradnik dla tych którzy mają z tym problem. Poradnik będzie, składał się  z kilku krótkich części. 
Dziś pokaże wam jak w prosty sposób zrobić baner (to coś co jako pierwsze rzuca się w oczy gdy wchodzisz na któregokolwiek bloga). 
Tworząc baner pamiętaj by jego wielkość była dostosowana do całkowitej szerokości bloga, jednakże czytelnik po otwarciu bloga nie powinien widzieć jedynie baneru!  
Jak samemu zrobić baner? 
Ja korzystałam ze stronki picmonkey.com. Program ten ma fajne czcionki oraz inne bajery.
No to zaczynamy.
Wchodzimy na stronę picmonkey.com i otwieramy okno Design 
Zaczynamy od wybrania rozmiaru naszego baneru. Mój rozmiar to 1200x400
Kiedy mamy gotowe płótno zaczynamy "tworzyć" dodajemy efekty lub kształty (płatne ikonki mają koronę). Ja wybrałam efekt kropel 
Teraz czas na zrobienie napisu. W tym celu klikamy ikonkę Tt. Najlepiej wybierz taką czcionkę która ma literki ą, ę, itp. 
Możesz jeszcze dodać tło, albo wstawić ikonki Overlays (to ten motylek) 
Gdy skończysz "tworzyć" swój baner musisz go zapisać, klikając na górze nad obrazkiem ikonkę save. 
Oto nasz gotowy baner 
Teraz tylko musisz go umieścić na Bloggerze. Powodzenia.

Jak oceniacie przydatność posta?

Bądź na bieżąco: 
FACEBOOK
Copyright © 2014 Dyed Blonde , Blogger