Design część 3 - Obróbka zdjęć

Kolejna odsłona picmonkey.com. Ostatnio pisałam o nim w poście dotyczącym tworzenia baneru klik, dziś pokaże wam jak zastosować go do obróbki zdjęć. Myślę, że jeszcze niejednokrotnie o nim wspomnę ponieważ jest bardzo prosty i daje świetne efekty.  
Dobry blog = dobre zdjęcie. Masa portali opiera się teraz na dobrej fotografii no bo cóż... czy nie lubimy patrzeć na ładne zdjęcia? Podoba nam się to co miłe dla oka! Przeglądając blogi co pierwsze rzuca się w oczy? Oczywiście wygląd i zdjęcia, że niby chwyt marketingowy, tak to już jest z nami ludźmi. Najpierw wygląd później treść.
Nie będę zanudzać, przejdźmy do rzeczy. Jeśli już mieliście przyjemność korzystania z picmonkey.com to dobrze wiecie do czego jest zdolny! 
Chcąc ulepszyć zdjęcie w tym programie wchodzimy na niego i otwieramy zdjęcie za pomocą "Touch up".  Po załadowaniu otworzy wam się okno: po lewej stronie znajdziecie menu z którego będziemy korzystać. W menu znajdziesz następujące ikonki: 
* Basic Edits - możesz przyciąć zdjęcie, wykadrować, skorygować jakość, zmienić kolor lub rozmiar zdjęcia
* Effects - możesz zmienić klimat zdjęcia. Masz do dyspozycji wiele darmowych filtrów w tym: Orton, Cross Process, Dusk, Tranquil, Black and White itd. Możesz skorzystać również z płatnych filtrów są to wszystkie które mają ikonkę korony. 
* Touch up - coś pięknego, nie malujesz się na co dzień? Za pomocą Touch up możesz przypudrować nosek, dodać cieni i pięknie pomalować usta. 
* Tt - tutaj możesz zaszaleć z napisem na zdjęciu, wiele czcionek do wyboru
* Overlays -  urozmaicisz swoje zdjęcie dodając, serca, motylki, listki, ramki, itd
* Frames - nazwa mówi sama za siebie, lubisz ładne ramki, to coś dla Ciebie.

Korzystając z Basic Edits - Crop przycięłam zdjęcie tak aby zostało na nim tylko to co chciałam 
Zabawiłam się z światłem, rzucając niewielką ilość cienia 
Dodałam nieco kolorów, albo ich ujęłam wykorzystując efekt filtrów 
Dodałam małe serduszko korzystając z Overlays
i wyszło takie coś przestawiające moje cztery ulubione efekty 
A teraz bonus. Jak już wspomniałam korzystając z Touch up możecie "przypudrować nosek"
Tylko nie przesadź z kolorami 

Niestety nie wszystkie opcje w picmonkey.com są darmowe.
W poście nie uwzględniłam wszystkich elementów graficznych, także eksperymentujcie.


Bądź na bieżąco: 
FACEBOOK
Copyright © 2014 Dyed Blonde , Blogger