Pędzle do makijażu

Żaden ze mnie fachowiec w dziedzinie makijażu, wszystko co wam pokazuje próbuję na sobie (tak, jestem takim królikiem doświadczalnym).
Jak już widzieliście dziś będzie na temat pędzli do makijażu. Profesjonaliści twierdzą, że podstawą dobrego makijażu jest dobry pędzel. Ja również mam takie zdanie lepiej zainwestować w fajne pędzle niż używać akcesori, dołączonych do kosmetyków, tym bardziej, że na dzisiejszym rynku możemy znaleźć masę pędzli po rozsądnej cenie. 
Jeśli jesteście na etapie początkowej nauki robienia makijażu to w zupełności wystarczy wam kilka pędzli, z czasem przyda się coraz więcej, które można dokupić.
Wchodząc i wpisując w Google pędzle do makijażu wyskoczy nam masa propozycji.... i które tu wybrać? Na pewno dużą rolę będzie odgrywać cena, przecież nie lubimy gdy z portfela dużo ubywa, prawda??? Marka? Z pewnością też ma znaczenia i dalej nie wiemy na co się zdecydować. Ja proponuje na początek kupić pędzle, które będą po rozsądnej cenie i spróbować czy potrafimy się nimi malować, bo po co wydawać i marnować pieniądze na coś markowego, jeśli się nam nie przyda?
Oto moje pędzle z których jestem bardzo zadowolona, używam ich od maja tego roku i uważam, że są bardzo wytrzymałe. Nie wylatuje z nich żadne włosie nawet podczas ich oczyszczania. Dokładnie nie pamiętam ile za nie dałam, ale w granicach 30 zł za zestaw. W zestawie zawarte są: pędzle do pudru do twarzy, pędzle do różu, pędzle do cieniowania, pędzle do korektora, pędzle do cieni do powiek, pędzle do kresek, pędzle do malowana ust, pędzle do brwi, szczoteczka do brwi, spirala do rzęs oraz aplikator do cieni do powiek. Pędzle zapakowane są w etui z ekoskóry jak widać na załączonym poniżej zdjęciu. 
1 - Pędzel do konturowania
2 - Pędzel ścięty do różu 
3 - Pędzel do bronzera 
4 - Pędzel kulkowy do cieni 
5 - Pędzel do cieni 
6 - Pędzel do cieni 
7 - Pędzel do korektora 
8 - Pędzel do brwi 
9 - Pędzel do makijażu ust
10 - Pędzel do brwi 
11 - Pędzel do eyelinera 
12 - Pędzel do kresek
13 - Pędzel do omiatania twarzy z nadmiaru pudru/cieni 
14 - Aplikator do cieni 
15 - Szczoteczka do stylizacji rzęs/brwi 
16 - Grzebyk ze szczoteczką do stylizacji brwi 
Pędzle bez których nie potrafię się obejść to: pędzel do konturowania (1), pędzel do różu (2), pędzel do korektora (7), pędzel do eyelinera (12) oraz szczoteczka do stylizacji brwi (16).

A wy używacie pędzli do makijażu?
Macie jakieś ulubione? 

Bądź na bieżąco:

Copyright © 2014 Dyed Blonde , Blogger