Rzeczy, których nie potrafię sobie odmówić

Ostatnio rozmawialiśmy na temat rzeczy, które poprawiają nam humor, nawet niektórzy z was podrzucili mi nowe pomysły na odstresowanie za co bardzo dziękuje. Dziś opowiem wam o rzeczach bez których nie potrafię się obejść i za nic na świecie sobie ich nie odpuszczę, no chyba że wybuchnie jakaś straszna epidemia. Wy też macie takie rzeczy? Mogę się założyć, że tak!
Czym są Twoje słabości? Moją największą słabością są słodycze. Wielu rzeczy potrafię się wyrzec, jednak słodycze to coś co towarzyszy mi praktycznie zawsze. Mam nawet takie chwile, gdy jestem bardzo zmotywowana (wiem, że pójdzie mi w brzuch - nie w cycki) ale i tak sięgam po coś słodkiego, chociaż odrobinkę. Ulegam... 

Na pierwszym miejscu #słodycze
Tak jak już wspominałam towarzyszą mi przy każdej okazji, a gdy nie ma ich w domu wysyłam męża do sklepu i mówię "kup mi coś", a on już wie, że musi to być coś słodkiego. Wszelkiego rodzaju słodkości: czekolady, batony, żelki, ciasta, cukierki, itp. Nie jem ich dużo, ale tak żeby zaspokoić swój apetyt. Tak więc codziennie niewielka ilości dobrej przyjemności, której nigdy sobie nie odmówię.  
Kolejne miejsce #zakupy
Przynajmniej raz w miesiącu nie odmówię sobie zakupowego haulu. Ciuszki, kosmetyki, dodatki, chyba każda kobieta tego potrzebuje. Co tu dużo pisać przecież sami dobrze wiecie, że jak się kupi coś nowego od razu poprawia się humor. 

Na trzecim miejscu stawiam #wieczorny seans serialowy z mężem

Serialne z mężem - zawsze! Do tego piwko mmm świetnie. Przy okazji mogę wam polecić parę seriali: Breaking Bad, The Strain, Salem, True Detective, The Walking Dead, oglądacie któryś
z nich??? 
I następne ostatnie miejsce #WarThunder 
Może niektórzy pomyślą, że jestem stuknięta, ale co wieczór gram z mężem w War Thunder'a, złoszczę się okropnie przy tej grze, ale nie potrafię jej sobie odmówić. Codziennie ta sama śpiewka (oczywiście gdy się nudzimy):
- Kochanie co teraz robimy???
- Nie wiem... może gramy w czołgi??? 
- Ok! 

Też masz rzeczy których nie potrafisz sobie odmówić??? Jakie to są rzeczy??? Jestem bardzo ciekawska! 


Bądź na bieżąco: 
FACEBOOK

Copyright © 2014 Dyed Blonde , Blogger