Moje świąteczne inspiracje

Witajcie Kochani!
Mamy grudzień, większość osób dodaje już na bloga świąteczne posty... i ja nie będę gorsza! Nie ukrywam, że święta są dla mnie wyjątkowym czasem na który czekam zawsze z niecierpliwością. W tym roku moje święta będą nieco inne niż zawsze. Po pierwsze będą to pierwsze wspólne święta już z mężem, a po drugie spędzone za granicą, jednak w gronie rodziny. Stresuje się ogromnie ponieważ będzie to coś nowego, jednak mam nadzieję, że wszystko wyjdzie pozytywnie. Bardzo żałuje jednak, że nie mam czasu robić świątecznych dekoracji... szkoda bo zawsze mam przy tym niezłą frajdę (tu dołożę, tam poprawię i wychodzi coś fajnego). Na pocieszenie dodam dziś świąteczne inspiracje, mam nadzieję, że dodane w środku tygodnia pozwolą Wam milej przeżyć do weekendu! 
Źródło: veranda weheartit


A Wy lubicie święta???

Bądź na bieżąco: 
FACEBOOK
Copyright © 2014 Dyed Blonde , Blogger