Snowman

Witajcie Kochani!
Nie wierzyłam, że w tym roku uda mi się zrobić jakąś dekoracje na święta, ale się myliłam. Z racji, że bardzo dawno nie dodawałam postów z dziedziny DIY dziś postanawiam się poprawić. Pewnie większość z was widziało już "Skarpetkowe Bałwanki". Ostatnio przeglądając neta i ja się na nie natknęłam, jednak nigdzie nie ma dokładnej instrukcji jak je zrobić, czego nie lubię najbardziej, a przecież są takie słodkie... prawda??? Proste i tanie, a urocze. 
Nie może ich nie być u mnie na stole!  
Jeśli i was dopadło świąteczne szaleństwo to zachęcam do wykonania samemu "Skarpetkowych Bałwanków" Będą idealnie dekorować świąteczny stół. 

Co potrzebujesz? 

*skarpetka
*ryż
*kawałek materiału (ja użyłam filcu)
*pisaki
*dwa guziki (ja użyłam dwie gotowe kropki - wykonane z filcu)
*3 gumki recepturki 
*klej (kropelka)
*nożyczki
Sposób wykonania jest bardzo prosty i zajmie Ci około 10 minut
Skarpetkę przecinamy na pół w miejscu zgięcia na stopie. Jedną część wypełnimy ryżem, druga posłuży nam jako czapeczka bałwanka 
Zawiązujemy skarpetkę na końcu gumką recepturką i odwracamy na drugą stronę
Po tym jak odwrócimy już skarpetkę wsypujemy do niej około dwóch woreczków ryżu i ponownie zawiązujemy ją na samym końcu (jak na razie skarpetka będzie przypominać worek)
Następnie gumkę recepturkę przewiązujemy na naszym "worku" mniej więcej w połowie
Bierzemy drugą część skarpetki i zakładamy ją na naszego "Skarpetkowego Bałwanka"
Malujemy pisakiem oczy i nosek, a guziki lub filcowe kulki naklejamy klejem
Jeszcze tylko załóż szaliczek i nasz "Skarpetkowy Bałwanek" gotowy

A Wy robicie sami dekoracje świąteczne??? 
Bądź na bieżąco: 
FACEBOOK
Copyright © 2014 Dyed Blonde , Blogger