Lampka nocna

Ostatnio od firmy Dresslink otrzymałam propozycję współpracy, szczerze Wam powiem nie wiem co zrobić. Z tego co widzę zdania są podzielone. Jedni są zachwyceni współpracą, inni jej zbyt dobrze nie odbierają. Ale dzisiaj nie o tym!

Każda sypialnia potrzebuje klimatycznego oświetlenia, które wprowadzi nas w relaksujący nastrój. Dlatego warto zadbać o to by lampka nocna była dopasowana do stylu naszego wnętrza. Powinna być stylowa i gustowna. 
Utrzymanie ciepłego klimatu w moim pokoju jest dla mnie bardzo ważną rzeczą. Lubię się w nim dobrze czuć. Długo szukałam odpowiedniej lampki nocnej i takiej nie znalazłam, ale za to znalazłam starą lampkę i nagle mnie olśniło, żeby z niej zrobić klimatyczne oświetlenie, które idealnie wkomponuje się w wystrój mojego pokoju. Wydałam na nią 0 zł. Wszystkie potrzebne rzeczy miałam w domu. 

Potrzebujesz:
  • starą działającą lampkę
  • serwetki lub chusteczki higieniczne 
  • gazety
  • klej Wikol
  • pędzel 
  • nożyczki 
1 - przygotuj lampkę (jeśli jest zakurzona to ją oczyść)
2 - na podstawę lampki nałóż klej
3 - obłóż podstawę kilkoma warstwami serwetek, tak by nic nie prześwitywało
4 - abażur obklej gazetami 


Uwaga! 
Lampkę odstaw by wyschła (najlepiej na 24h).
Podoba się efekt???

Oryginalne lampki nocne w bardzo fajny sposób nadają klimat sypialni i równocześnie podkreślają charakter naszego wnętrza. Dlatego warto zadbać o odpowiedni dobór tego dodatku, tak by nasza sypialnia była przytulna i osiągnęła niepowtarzalnego stylu, co gwarantuje nam spędzanie czasu w miłej atmosferze. 

Bądź na bieżąco: 

Copyright © 2014 Dyed Blonde , Blogger