Pakowanie małych prezentów

Tak wiem macie jeszcze mnóstwo czasu, żeby kupić prezent na Walentynki, a co dopiero go zapakować. Nie wiem dlaczego, ale pakowanie prezentu zawsze odbywa się w ostatniej chwili, wszystko pakujemy "minute przed" i później wychodzi nam coś mało efektownego. A czy nie jest przyjemnie gdy osoba obdarowana prezentem uśmiecha się na jego widok. Przecież to nie zawartość jest najważniejsza, a gest.

Nie wszyscy lubią bawić się w pakowanie prezentów, mogę się przyznać, że sama mam problem z pakowaniem w papier ozdobny, zawsze coś mi nie wychodzi. Tu źle przykleję, tam rozedrę i tylko się na siebie złoszczę. Najłatwiej kupić papierowe torebki i wrzucić do nich prezent. Często tak robimy, jednak ja dzisiaj przychodzę do Was z innym rozwiązaniem. Tak więc, jeśli nie macie pomysłu na spakowanie drobnych rzeczy to u mnie go znajdziecie. 

Potrzebujesz: 
  • kolorowy blog techniczny
  • kolorowy papier (najlepiej samoprzylepny)
  • wstążeczkę 
  • nożyczki
  • dziurkacz
  • ołówek
  • linijkę 
DO DZIEŁA
1 - narysuj 4 takiej samej wielkości trójkąty 
2 - wytnij trójkąt
3 - zewnętrzne trójkąty zagnij do środka 
4 - dziurkaczem zrób dziurki na końcach wszystkich trzech trójkątów i przewlec wstążkę 

Teraz zostało jedynie dodać ozdoby (to co lubię najbardziej). 
Z papieru wycięłam niewielki prostokącik, dziurkaczem zrobiłam dziurkę i nakleiłam wcześniej wydrukowany napis. 
Wstążką przywiązałam do pudełeczka i na koniec zrobiłam serduszka które przykleiłam. 
Gotowe! Do takiego pudełeczka możesz włożyć niewielki podarunek. Podoba się??? 

Bądź na bieżąco: 
FACEBOOK


Copyright © 2014 Dyed Blonde , Blogger