Pielęgnacja włosów - peeling skóry głowy

Kochani to już ostatni króciutki post z kategorii pielęgnacja włosów (ostatni w tym miesiącu). Dziś nie będzie o suplementach, ani o szamponach, dziś będzie o pobudzaniu krążenia skóry głowy. Każda kobieta chce mieć piękne włosy, w końcu to nasza wizytówka, jednak żeby je mieć trzeba się dużo napracować. 

Niech zgadnę, dwa razy w tygodniu wykonujesz peeling ciała - klik, jednak zapominasz o peelingu skóry głowy? a przecież skórę głowy tez należny pobudzać! Dwa proste sposoby na pobudzenie krążenia: czesanie włosów i stosowanie peelingu. Zakładam, że każda z Was czesze włosy, dlatego skupmy się na stosowaniu peelingu.

Co daje nam peeling skóry głowy???
  • pobudza krążenie, dzięki czemu przyśpiesza porost włosów 
  • dotlenia mieszki włosowe
  • ułatwia oddychanie skórze 
  • oczyszcza skórę głowy
  • nawilża skórę głowy
  • włosy stają się mocniejsze
  • delikatnie zwiększa objętość włosów
  • dodaje włosom blasku. 
Ponadto peeling skóry głowy działa relaksująco.
Peeling możemy zrobić z: kawy, cukru, kaszy jaglanej, soli morskiej, płatków owsianych lub szarego mydła. Ja preferuję kawę, a dokładnie fusy z kawy.

Prosty sposób na przygotowanie peelingu: 
Pijesz kawę "po turecku"? Nie wyrzucaj fusów! Fusy przesyp do szklanego naczynia dodaj szampon i myj skórę głowy około 2 minut. Taki peeling wystarczy stosować 2 razy w miesiącu.
Dlaczego kawa? Kawa mielona ma drobne ziarenka przez co jest delikatna, a nasza skóra głowy wymaga delikatnego traktowania. W dodatku kawa zawiera kofeinę przez co przyśpiesza porost włosów, pobudza mikrokrążenie oraz hamuje wypadanie włosów.
Tak więc moje Drogie Panie - do dzieła!

Pijemy kawę po turecku lub podkradamy komuś fusy - przelewamy do szklanego naczynia - dodajemy kilka kropek szamponu - masujemy skórę głowy. 
SIMPLE PLEASURES
Jeśli chcesz uniknąć bałaganu w łazience, wykonaj peeling najlepiej pod prysznicem.
Po zastosowaniu peelingu musisz dokładnie wymyć włosy, niestety kawa jest drobna i zostaje we włosach, dlatego po wysuszeniu włosów, dokładnie je wyczesz.
Kawa może delikatnie przyciemnić włosy, jeśli jesteś blondynką i chcesz tego uniknąć, kawę zastąp cukrem (ja mam sombre więc się nie martwię).

Nie chcę Was zanudzać więcej tematem pielęgnacji włosów, więc na tym etapie kończę, ale szykujcie się bo już wyszukałam kolejną fantastyczną metodę poprawiającą kondycję włosów, także niedługo wypróbuje i dam Wam znać jak działa!

Dajcie znać czy stosujecie takie peelingi skóry głowy!

Przyszła do mnie paczka z Dresslink, jestem pozytywnie zaskoczona. Rzadko kupuję ciuchy przez internet, jednak teraz trafiłam w dziesiątkę i mówię to z czystym sumieniem. Obiecuje, że w przyszłym tygodniu pokaże jak się prezentują - klik klik.
Kochani zachęcam Was do brania udziału konkursie - jest to pierwszy konkurs organizowany przeze mnie dlatego proszę o wsparcie.

Bądź na bieżąco: 

Copyright © 2014 Dyed Blonde , Blogger