Wiosenne inspiracje

Nie wiem jak u Was, ale u mnie wczoraj była typowo wiosenna pogoda. Słoneczko, temperatura na plusie - coś co bardzo lubię. Jeszcze tylko czekam, aż wszystko zacznie kwitnąć i pachnieć.

Wiosna jest dla mnie wspaniałym czasem, bardzo mnie inspiruje i rozwija moje kreatywne myślenie, tak więc razem z wiosną przygotujcie się na nowe "doznania" na moim blogu. Wiosna to idealne warunki do robienia zdjęć, a do tego wiosną mam zawsze dobry humor. Kreatywności będzie sporo! 

Z racji, że czuję zapach wiosny, dziś postanowiłam dodać wiosenne modowe inspiracje, po części pomógł mi w tym Dresslink.

Źródło: Dresslink
Źródło: weheartit
Podoba się? Sukienki, szpilki oraz połączenie spodenek z fajny żakietem to coś co lubię najbardziej.
Chyba jestem jedną z tych dziewczyn, które uwielbiają pokazywać nogi.

Moi Drodzy, nie wiem czy zaglądacie na mojego Instagrama, jednak ostatnio wrzuciłam dwie fotki z make up-em mojego autorstwa. Luknijcie na nie i dajcie znać czy chcecie posty ze wskazówkami - jak wykonać prosty makijaż oka.

Bądź na bieżąco: 
Copyright © 2014 Dyed Blonde , Blogger