Co kobiety lubią najbardziej czyli rozpieszczanie nie tylko od święta

Panowie! Zbliża się 8 marca nie zapomnijcie o swoich kobietach! Nie tylko dziewczynach, żonach czy kochankach, również o mamach i siostrach! Tulipan dużo nie kosztuje, a każda kobieta będzie zadowolona!  

Dzisiejszy post jest przeznaczony nie tylko dla kobiet, ale również dla mężczyzn. Panowie dziś możecie dowiedzieć się co my kobiety lubimy najbardziej! 

Od zawsze wiadomo, że facet musi się domyśleć czego pragnie kobieta. Niestety tak już działamy, nic tego nie zmieni, z pokolenia na pokolenie tak samo. Jeśli się nie domyślicie - my się obrażamy. Pewnie Panowie uznają to za naszą wadę jednak pamiętajcie, my tego nie kontrolujemy (ups zdradziłam nasz największy sekret)!

Czego kobieta oczekuje od mężczyzny???

ŚNIADANIE DO ŁÓŻKA
Oboje macie wolny weekend??? Czy nie miło byłoby obudzić się rano i zobaczyć koło łóżka gotowe śniadanie? Sok ze świeżo wyciśniętych owoców, tosty z dżemem, albo jajecznica. Czasem tak niewiele potrzeba do szczęścia! 
SPONTANICZNY WYJAZD
Faceci rzadko o tym myślą, zazwyczaj to kobiety coś proponują, a my chcemy, żeby to od Was wyszła inicjatywa, dlaczego nie pomyślicie za nas? Czy spuszczenie wody i zamknięcie toalety to taki straszny wysiłek?
Spa, weekend we dwoje, plaża, góry - tutaj macie pole do popisu, więc Panowie - do dzieła! 
WIECZÓR WE DWOJE
Rozpieszczanie kobiet wpiszcie sobie do kalendarza! Chcecie żeby Wasza kobieta zawsze była piękna??? Doceniajcie ją! Komplementy, całusy nie kosztują! 
Dlaczego ludzie się zdradzają? Bo się nie szanują. Wynajdujesz nowe znajomości, ale po co? Przecież masz drugą bliską Ci osobę, wystarczy tylko czasem pomyśleć. Wieczór tylko Ty i Ja. Tego od Ciebie oczekuje. Wino, świece, romantyczny wieczór.
BIŻUTERIA
Błyskotki... o mamuniu, uwielbiamy wszystko co się błyszczy! Moje serce skacze z radości, gdy widzę coś nowego dla mnie. Nasza szkatułka jest pełna, ale my chcemy więcej i więcej i jeszcze więcej. 
PERFUMY
No przyznaj się, że sam lubisz gdy kobieta pachnie drogimi perfumami! Kusi Cię jej zapach. 
Chcesz kupić perfumy, jednak nie wiesz jakich używa Twoja kobieta? Nie zastanawiaj się! Kup takie które będą Ciebie zaskakiwać, a ich zapach będzie kojarzył się jedynie z Waszą miłością. 
KWIATY
Róże, tulipany, słoneczniki, fiołki... macie taki wybór, że w głowie się nie mieści. Jeden mały kwiat, a daje tyle radości. Róża kosztuje pewnie około 6 zł. Pracujesz? 6 zł raz w miesiącu to tak niewiele. 
Jest kilka typów kobiet: słodziutkie i nieśmiałe, tajemnicze i seksowne, rozpieszczone, ale pewne siebie.
Jedne lubią prezenty, a drugie udają, że nie lubią. Jednak, każda oczekuje czegoś od mężczyzny, drobnej inicjatywy i miłego zaskoczenia. Nie tylko z okazji Walentynek, Dnia Kobiet, urodzin, imienin czy rocznicy. Zaskocz kobietę w dzień, który się nie spodziewa, uwierz na pewno Ci to wynagrodzi.

Teraz pytanie do Pań, czego tak naprawdę oczekujecie od mężczyzny???

Po dzisiejszym poście, pewnie stwierdzicie, że ja tego nie otrzymuję od męża i chcę się Wam "wypłakać". Otóż Was zaskoczę, mój mąż jest jedyny w swoim rodzaju, zawsze potrafi mnie zaskoczyć. Stara się jak tylko może ♥

Większość powyższych zdjęć pochodzi z inicjatywny mojego męża. "Śniadanie do łóżka" to były cudowne zaręczyny, byłam wtedy pewna, że zabiera mnie na urodzinowy weekend. ♥♥♥
On jest mój!

Wpis o brwiach bardzo się Wam spodobał, cieszy mnie to! Już wkrótce nowa porcja o Urodzie!
Na moim blogu pojawił się nowy dział, możecie mnie "wykorzystywać" do woli. 
Klikniecie???

Bądź na bieżąco: 
Copyright © 2014 Dyed Blonde , Blogger