Makijaż brwi + Newchic

W ostatnim poście wspominałam o tym, że bawię się w makijażystkę i całkiem dobrze mi to wychodzi. Efekty mojej zabawy znajdziecie na Instagramie. Dziś pokaże Wam sposób na moje "okropne brwi".
A uwierzcie mam okropne! Najpierw były wyskubane - efekt mody gimnazjalnej, która wlekła się za mną przez kilka lat, a teraz są strasznie niesforne. Długie i podkręcane - czego chcieć więcej.

Regulujesz sama, czy konsultujesz się z kosmetyczką???
- Oczywiście, że reguluję sama!

Wyskubane brwi miałam już od 3 gimnazjum to wtedy odkryłam jakie "cuda" może zdziałać  pęseta. Nie chcielibyście mnie wtedy zobaczyć, wyglądałam nieco dziwnie. Czasem mam ochotę "spalić" wszystkie zdjęcia z tamtego okresu, ale pamiątka to pamiątka!

Dbanie o urodę jest ważnym punktem w działaniu kobiety. Przecież Jak Cię widzą tak Cię piszą, a brwi są częścią naszej twarzy i czy chcemy czy też nie, rzucają się w oczy - także wyskubane nie podkreślą Ci urody.

Po 9 latach w końcu to zrozumiałam, odkryłam jak naprawdę należy regulować brwi! Zapuściłam, tak by nikt nie widział (jedynie mój mąż miał ze mnie ubaw) i zabrałam się za regulację. Jak???
Jak regulować brwi???
Do grudnia 2015 roku skubałam włoski nad górną i dolną linią brwi - to był mój największy błąd. Poprzez usuwanie włosków nad górną linią optycznie opadała mi brew, nie wyglądało to zbyt dobrze! Teraz już tego nie robię. Również dzięki temu regulacja brwi zajmuje mi około 5 minut. Wcześniej męczyłam się przez pół godziny.
Pamiętaj!
Włoski usuwaj jedynie na dolnej linii brwi, wówczas optycznie powiększysz oko. 
 1 - Początek brwi - przyłóż ołówek wzdłuż nosa, jeden koniec powinien opierać się o nozdrze, drugi zaś pokaże nam początek brwi
2 - Środek brwi - jeden koniec ołówka przykładamy do nozdrza, drugi poprowadź po skosie na wysokości źrenicy i końcówka wyznaczy najwyższy szczyt
3 - Koniec brwi - ołówek przykładamy do nozdrza oraz do zewnętrznego kącika oka - tak tu kończy się brew. 
Postępuj tak jak na powyższym zdjęciu, niestety zdjęcie nie zostało zrobione na wprost i wygląda to tak jak wygląda, ale możecie mi uwierzyć na słowo, że z moimi brwiami teraz jest już ok!

Regulacja swoją drogą, jak już wspomniałam moje brwi są niesforne i niestety nie obejdzie się bez codziennej stylizacji, żadna tam henna nie pomoże!

Stylizacja krok po kroku
Potrzebuję:
SZCZOTECZKĘ DO STYLIZACJI RZĘS/BRWI
UKOŚNY PĘDZELEK DO EYELINERA
CIEŃ - ODCIEŃ JASNY BRĄZ
CIEŃ - ODCIEŃ CIEMNY BRĄZ
ŻEL STYLIZUJĄCY DO BRWI - ODCIEŃ BRĄZU (WIBO)
TUTORIAL
SZYBKIE WYJAŚNIENIE
Szczoteczką przeczesuję dokładnie brwi, następnie jasnym brązem maluje od początku do środka brew zakreślając przy tym kontury. Ciemnym brązem nakreślam brew od środka do końca. Ostatni krok to wyczesanie brwi żelem do stylizacji, tak by brwi nie wywijały się w różne strony. Stylizacja zajmuje mi około 5 minut. 

Podobają Wam się posty takiego rodzaju???
Jeśli macie jakieś uwagi bardzo proszę, zgłaszać w formularzu pomoże mi to ulepszyć bloga, na czym bardzo mi zależy!

Chciałam jeszcze Was poinformować, że zaczęłam kolejną współpracę tym razem z firmą Newchic, z niecierpliwości czekam na zamówienie: klik klik klik
Oczywiście bardzo proszę o kliki!!!
Recenzja ciuszków pojawi się po otrzymaniu zamówienia.

Kochani niestety komentarze dalej uciekają, jednak widać je po wylogowaniu z Google+.
Czekam na działanie moderatorów strony! Liczę, że wszystko się wyjaśni.

Serdecznie polecam bloga Sabiny eM

Bądź na bieżąco: 

Copyright © 2014 Dyed Blonde , Blogger