Perfumy Nicole

Dokładnie w poniedziałek zostałam obsypana kosmetykami. Jedynym z nich był perfum Nicole, który otrzymałam od Trusted cosmetics do przetestowania. Tak naprawdę jest to moje pierwsze spotkanie z marką Nicole Cosmetics i jestem miło zaskoczona.

INFORMACJE OD PRODUCENTA 
Jak mówi sam producent, perfumy Nicole spowodują, że czujesz się magicznie i wyjątkowo, a zarazem dodadzą Ci otoczki tajemniczości i kobiecości. 
Nazwa produktu: Nicole 130.
Grupa: zmysłowe.
Składniki podstawowe: owoc granatowca, piwonia, ambra, owoc yuzu, magnolia, piżmo. lotos, mahoń. 
Rodzaj opakowani i wielkość: 30 ml. 
MOJA OPINIA
Wybierając zapach, strzelałam, a niech będzie 130. Nie ukrywam, że nie przepadam za wybieraniem zapachów "w ciemno", jednak tym razem mój strzał okazał się całkiem celny i zapach przypadł mi do gustu. 
Zapach: zaraz po spryskaniu ciała, zapach jest bardzo mocny, może zbyt mocny, jednak po chwili staje się delikatny, zmysłowy oraz dziewczęco słodki, co bardzo mi odpowiada. Uwielbiam zapachy, które ożywiają ciało, a za taki uważam zapach Nicole 130, dlatego cel był jak najbardziej trafny. Miłe zaskoczenie, miła niespodzianka! 
Trwałość: tu zostałam jeszcze bardziej zaskoczona. Przykład: perfumami spryskałam się rano, a ich zapach był wyczuwalny, do wieczora (do kąpieli), natomiast na ubraniach został do następnego dnia. 
Opakowanie: bardzo podoba mi się minimalizm buteleczki, jednak wielki minus za to, że na opakowaniu nie jest podany skład, jednak to jest produkt do testowania, więc mogę to opuścić.
Wydajność: wystarczy dwa psiknięcia, żeby poczuć zapach na całym ciele, przez co wydaje mi się, że 30 ml będę mieć na bardzo długo. 

PODSUMOWUJĄC
Nicole 130 to zmysłowa nuta zapachowa z odrobiną słodyczy, która według mnie idealnie sprawdzi się w letnie dni ożywiając ciało oraz dodając delikatności i łagodności. 

Bardzo dziękuję marce Nicole Cosmetics oraz redakcji Trusted Cosmetic za możliwość testowania perfum. 
Mam nadzieję, że wkrótce zaufają mi ponownie.

A teraz standardowo pytanka do Was:
Miałyście styczność z tymi perfumami???
Jaka jest Wasza opinia???

Z całego serca życzę, wszystkim czytelnikom mojego bloga:
WESOŁYCH, SPOKOJNYCH ŚWIĄT!!!
I OCZYWIŚCIE MOKREGO PONIEDZIAŁKU

Wpadnij do mnie na FACEBOOKA i INSTAGRAMA
zawsze coś dodatkowo wrzucę!


Copyright © 2014 Dyed Blonde , Blogger