Bispol - świece w szkle i podgrzewacze



Kolejna udana współpraca, nie chwalę się, ale jest coraz lepiej, mój blog się rozwija, dzięki czemu jestem bardzo zadowolona! Naprawdę nie myślałam, że prowadzenie bloga może przynieść tyle radości.

Tym razem udało mi się nawiązać współpracę z firmą Bispol Candles, producentem świec i podgrzewaczy. Druga świetna współpraca - kontakt z firmą, przesłanie danych oraz przesyłka po 3 dniach roboczych - idealnie. 

Zacznę od tego, że uwielbiam świeczki, kadzidełka, olejki aromatyczne i innego rodzaju zapachy. Uważam, że nie ma nic lepszego niż klimatyczny wieczór przy świecach z ukochaną osobą. Świece nadają nastroju oraz wypełniają pomieszczenie fantastycznym zapachem i ciepłem. 

Firma Bispol Candles posiada ogromny wybór świec zarówno bezzapachowych oraz zapachowych. Zachęcam Was do zapoznania się z ofertą firmy, znajdziecie tam między innymi: świece zapachowe w szkle, świece zapachowe trójkolorowe w szkle, świece stożkowe i wiele innych rodzajów.

Od firmy otrzymałam: dwie świece zapachowe w szkle, oraz 4 opakowania pachnących podgrzewaczy.

Świeca zapachowa w szkle Aurelia
Świeca waniliowo-lawendowa, umieszczona jest w przeźroczystym szkle przez, które widać fioletowy kolor wosku. Szkło jest grube, dzięki czemu po wypaleniu wosku może posłużyć jako świecznik. Zapach jest bardzo delikatny. Czas palenia świecy - 30 godzin.
Świeca zapachowa w szkle
Świeca o zapachu summer fruits, umieszczona jest w przeźroczystym szkle, dzięki czemu widać intensywny żółty kolor wosku. Szkło jest grube, więc na pewno wykorzystam je po wypaleniu świecy. Zapach jest bardzo intensywny i przyjemny, po otrzymaniu przesyłki zapach świeczki unosi się cały czas w pokoju. Czas palenia świecy - 24 godziny. 
Świece zapachowe - 6 sztuk
Małych świec zapachowych otrzymałam 3 zestawy po 6 sztuk. Dwa opakowania o zapachu magnolii oraz jedno opakowanie o zapachu kwiatów tulipana. Bardzo lubię takie świeczki ponieważ można ich rozstawić kilkanaście i cieszyć się miłym klimatem. Czas palenia świec - 4 godziny.
Świece zapachowe - 2 sztuki
Świece o zapachu cynamonu, mają intensywny aromat i idealnie trafiają w mój gust gdyż uwielbiam zapach cynamonu z jabłkami. Czas palenia świec - 10 godzin.

PODSUMOWUJĄC
*świeczki mają bardzo ładny aromat, są idealne dla osób, które lubią intensywny oraz delikatny zapach
*nie sprawdzałam wszystkich, ale udało mi się sprawdzić jedną małą świeczkę i wiem, że wypala się do końca
*jeśli chodzi o świeczki w szkle - szkło jest solidne i można je później wykorzystać
*aromat świeczek jest wyczuwalny w pomieszczeniu - nie ważne czy świeczki są zapalone, czy też nie

Post powstał, dzięki współpracy z firmą:
Kto zna i lubi???

Klikniesz???

Wpadnij do mnie na FACEBOOKA i INSTAGRAMA
zawsze coś dodatkowo wrzucę!
Copyright © 2014 Dyed Blonde , Blogger