Współpraca na blogach + Przesyłka z Newchic


Dzisiaj nieco luźniejszy post, ponieważ chcę Wam zaprezentować ciuszki otrzymane dzięki współpracy z firmą Newchic.  
Z pewnością wiele blogerek nie ma dobrego zdania na temat współprac, jednak w końcu każda się na nią decyduje. Jedna współpraca cieszy, druga troszkę mniej.

Czego oczekuje od firm współpracujących ze mną?
Nie lubię nacisku, ciągłych mail z pytaniami - kiedy pojawi się post z recenzją. Jestem osobą która zawsze wywiązuje się ze swoich obowiązków, więc jeśli zaczynam współpracę to nie kończę jej w połowie!
Ważny jest również przekaz informacji oraz jasno określone reguły o których często zapominają firmy.

Współpraca - czy aby nie przesadzamy? 
Myślę, że pojawienie się recenzji na blogu, nie powinno wpłynąć na jego jakość, to w końcu dzięki nim możemy się dowiedzieć, co warto, a czego nie warto kupować, dlatego jak najbardziej jestem za takimi wpisami, ale oczywiście wszystko w umiarkowanym stopniu.
Jednak o tym wszystkim napiszę kiedy indziej. Teraz przejdźmy do rzeczy: 

Ogólnie - współpraca z tą firmą okazała się całkiem dobra. Od firmy otrzymałam 40$ do wykorzystania w ich sklepie na dowolnie produkty, a wybór jest całkiem duży, nie łatwo się na coś zdecydować (zdjęcia przykuwają uwagę, dlatego warto czytać opisy). Ceny są bardzo przestępne, a produkty myślę, że całkiem dobre. 
Pamiętam jak zaczynałam nawiązywać współpracę, myślałam sobie "a co jeśli przyjdzie coś beznadziejnego, jak ja to zaprezentuje na swoim blogu?" jednak tak się nie stało. Ciuchy są identyczne jak na zdjęciach firmy, co mnie bardzo zadowala, no może troszkę kolorki się różnią, ale czego można oczekiwać po zakupach w internecie?

Kontakt - przyznam szczerzę, że nie spodobała mi się jedna rzecz. Na samym początku współpracy, nie otrzymałam jasno określonych reguł, czego nie znoszę! Jednak po kilku mailach wszystko zostało wyjaśnione. 

Zamówienie - na realizację zamówienia czekałam bardzo długo, ponieważ produkty, które chciałam otrzymać, nie były na stanie firmy. Oczywiście mogłam w tym czasie zmienić zamówienie na produkty dostępne jednak byłam uparta i czekałam. Długość oczekiwania się przedłużyła, więc po paru tygodniach w końcu zdecydowałam się na zmianę zamówienia i tutaj już poszło z górki. Produkty były dostępne, a ja swoją paczkę otrzymałam po kliku dniach. 

Co w końcu zamówiłam? 
CZERWONA SUKIENKA
Tak jak mówiłam, jestem uparta i to bardzo! Chciałam czerwoną koronkową sukienkę rozmiar M, jednak dostępny był tylko rozmiar L, no i  wzięłam. Niestety sukienka okazałam się za duża, wiem z mojej winy, dlatego zaraz po otrzymaniu przesyłki zawiozłam ją do krawcowej. Zaprezentuję Wam ją innym razem. Cena - klik.

BODY
Szare body - ostatnio jest moda na kombinezony i body, do tego z sznurkami pod szyją, tak więc nie mogło być inaczej! Oczywiście takie zamówiła. Bardzo podoba mi się materiał (bawełna i poliester), jest wygodne i dobrze dopasowane. Będzie świetnie komponować się z rozkloszowaną spódnicą lub jeansami. Cena - klik.

SUKIENKA
Szara sukienka - również okazała się ciut za duża, jednak będzie idealna na letnie dni. Jest krótka, w pasie ma gumkę, a na zakończeniach delikatne frędzle. Cena - klik. 

Podsumowując, jestem zadowolona ze współpracy z firmą newchic.com i mam nadzieje, że wkrótce nawiąże ją ponownie.  
Kochani możecie skorzystać z 20% rabatu w newchic.com. Wystarczy, że przy zakupie użyjecie kodu:  20off1570. 
Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na ten temat, napisz do mnie - kontakt

Klikniesz???

Wpadnij do mnie na FACEBOOKA i INSTAGRAMA
zawsze coś dodatkowo wrzucę!
Copyright © 2014 Dyed Blonde , Blogger