Czy warto kupić zestaw przyśpieszający wzrost włosów Hair Jazz?

Odżywka do włosów Hair Jazz
Już ponad miesiąc minął odkąd stosuję szampon i odżywkę Hair Jazz. Ten czas pozwolił mi zobaczyć szybszy przyrost włosów, niż jest to u mnie w rzeczywistości. Czy więc kuracja Hair Jazz działa i to właśnie jest jej zasługa? O tym możecie przeczytać w dzisiejszym wpisie.


Warto wiedzieć o kuracji Hair Jazz

Hair Jazz to kuracja, która ma na celu trzykrotnie przyśpieszyć wzrost włosów, sprawić, że będą one bardziej miękkie i błyszczące, zmniejszyć ich wypadanie, a efekty te mają się utrzymać przez kilka miesięcy. Dzieje się tak za sprawą zawartych w składzie produktów takich jak: chityna, hydrolizowana keratyna, białka sojowe i wyciąg ze skorupki jajka mające za zadanie pielęgnować nasze włosy. Moja kuracja składa się z dwóch produktów odżywki i szamponu, które stosuje zgodnie z zaleceniami już ponad miesiąc.
Szampon do włosów Hair Jazz
Szampon do włosów Hair Jazz

Zacznijmy od praktycznych informacji na temat szamponu Hair Jazz

Szampon znajduje się w plastikowej, 250 ml tubie w kolorze biało-fioletowym. Opakowanie zamykane jest na zatrzask, a po jego otwarciu wydobywa z siebie odpowiednią ilość produktu. W środku zawarto płyn w kolorze fioletowym, który pod wpływem kontaktu z wodą pieni się. Zapach jest delikatny, przyjemny, niegryzący w nos. Szampon stosujemy co drugi lub nawet co 3 dzień, nakładając go na zwilżoną wcześniej głowę. Ważne by szampon był nakładany bezpośrednio na skalp, by nie przeproteinować sobie włosów. Głowę masujemy opuszkami palców około 2 minuty, pozostawiamy szampon na kolejne dwie minuty i dopiero spłukujemy letnią wodą. Głowa po zastosowaniu Hair Jazz jest doskonale oczyszczona i pobudzona. Jedynym minusem jest to, że włosy od nasady są jakby szorstkie i się plączą, dlatego warto po aplikacji od razu użyć odżywki. Atutem szamponu jest też wydajność, spokojnie wystarczy na kilka miesięcy. 

Przejdźmy więc do odżywki Hair Jazz  

W przypadku odżywki mamy do czynienia z 250ml tubką w kolorze biało-różowym. Środek wypełniony jest kremowym płynem w odcieniu beżowym, który ma bardzo delikatną i przyjemną konsystencję oraz zapach. Odżywkę stosujemy bezpośrednio po użyciu szamponu. Nakładamy ją na wilgotne włosy i pozostawiamy na 2 minuty, kolejno spłukujemy letnią wodą. Włosy po aplikacji są wygładzone, miękkie, pięknie się błyszczą i co ważne - bez problemu się rozczesują. Co do wydajności odżywki Hair Jaz - w moim przypadku wystarczyła na miesiąc.

Czy warto kupić zestaw przyśpieszający wzrost włosów Hair Jazz?


Według badań: 
Silniejsze włosy w 83%
Porost włosów w 76%
Wydajność wzrostu włosów w 80%
Zadowolenie z kuracji w 90%

Zestaw stosuję zgodnie z zaleceniami i jak już wspomniałam po miesiącu byłam wstanie stwierdzić, że moje włosy jakby zaczęły szybciej rosnąć. Mam mnóstwo baby hair i coś na czym najbardziej mi zależało, czyli przestały mi wypadać. Kuracja okazała się dla mojej skóry głowy i włosów świetną opcją, nawet fryzjerka była zaskoczona, że włosy po miesiącu tak bardzo mi urosły. Minusami produktów Hair Jazz jest wysoka cena. Za powyższy zestaw musimy zapłacić około 210 zł, no chyba że trafimy na promocję. Ponadto należy uważać by stosować kurację z umiarem. Zbyt częste aplikowanie odżywki i szamponu może sprawić, że nasze włosy będę przeproteinowane, co będzie bardzo niekorzystne. Tak czy inaczej, według mnie zarówno zestaw jak i marka Hair Jazz jest godna polecenia. Wiadomo każdy ma inne włosy, dlatego nie jestem wstanie zagwarantować, że u Was kuracja zadziała tak samo, jak u mnie jednak uważam, że warto spróbować.

Jestem bardzo ciekawa czy znacie markę Hair Jazz i jak się u Was sprawdziły ich produkty. Dajcie znać w komentarzach!

Do następnego!

Komentarze

INSTAGRAM @dyedblonde