Hair Jazz - czy warto???

Minął miesiąc odkąd stosuje szampon i odżywkę Hair Jazz. Jak efekty? Dowiecie się o tym w dzisiejszym poście. 

Hair Jazz to kuracja, która błyskawicznie przyśpiesza porost włosów. Kuracja składa się z szamponu oraz odżywki. Oba produkty stosuje się jedynie na skórę głowy. Na pozostałe włosy możesz zastosować swoją ulubioną odżywkę lub maskę.

INFORMACJE OD PRODUCENTA
Trzykrotnie szybszy wzrost włosów!
Hair Jazz udziela gwarancji na 5 wyników:
* nawet trzykrotnie szybszy wzrost włosów
*bardziej miękkie i błyszczące włosy
*wyniki utrzymujące się przez wiele miesięcy
*wydajność sprawdzona i przetestowana na wszystkich rodzajach włosów
*wyraźne zmniejszenie się liczby wypadających włosów.
Jak stosować???
HAIR JAZZ SZAMPON - stosuj co drugi lub trzeci dzień, nakładając na zwilżoną skórę głowy (u nasady włosów). Delikatnie spień i masuj skórę głowy opuszkami palców przez 1-2 minuty. Pozostaw szampon na skórze głowy przez 2 minuty, bez wycierania. Spłucz szampon ciepłą wodą. 
HAIR JAZZ ODŻYWKA - po zastosowaniu szamponu nanieść niewielką ilość odżywki na mokre włosy i delikatnie masuj za pomocą opuszków palców. Pozostaw na włosach 3-4 minuty i spłukaj Odżywkę należy wmasować jedynie u nasady głowy, na resztę włosów użyj odżywki, którą zazwyczaj stosujesz. 
Wydajność i konsystencja 
Zestaw jest bardzo wydajny, stosuję go ponad miesiąc, a nawet nie widać, że coś ubyło.
Szampon ma konsystencje żelową o turkusowym kolorze, natomiast odżywka przypomina kremowy balsam do ciała.
Oba produkty łatwo rozprowadza się na skórze głowy, są również łatwe do spłukania.

Czy faktycznie jest taki dobry???
Hair Jazz stosowałam co 2 lub 3 dni według zaleceń.
Jestem bardzo zaskoczona efektami, nawet moja fryzjerka się zdziwiła, że włosy po miesiącu tak dużo mi urosły.
Pamiętacie jak kiedyś pisałam, że moje włosy lubią wypadać? Teraz już nie wypadają, po zastosowaniu miesięcznej kuracji, na szczotce nie zostaje ich już tak dużo, teraz to sporadyczność. Tak więc jeśli Twoje włosy lubią wypadać, lukaj na stronę Harmonyplus i zaopatrz się w to cudeńko. Ponadto włosy po miesiącu urosły mi około 4 cm (niestety nie wyrobiłam się ze zrobieniem zdjęć, postaram się nadrobić). Musicie mi uwierzyć na słowo!

Minusy
Kuracja jest dość droga (145 zł), należy uważać żeby nie przeproteinować włosów, wszystko jest dobre, ale z umiarem.

Polecam???
Włosy po kuracji przestały wypadać i zaczęły rosnąć jak na drożdżach. Teraz moje co 3 miesięczne farbowanie włosów, zmieni się w co miesięczne. Może nawet skuszę się i w końcu zapuszczę włosy. Polecam w 100%. 

Post powstał dzięki współpracy z firmą 
Harmony Plus
Kto stosował???
Jakie są Wasz opinie???

Klikniesz???
Wpadnij do mnie na FACEBOOKA i INSTAGRAMA
zawsze coś dodatkowo wrzucę!

Copyright © 2014 Dyed Blonde , Blogger