Inspiracje na Dzień Mamy

Może jeszcze dziś nie będę składać życzeń wszystkim mamom, ale myślę, że jest to odpowiednia pora na dodanie inspiracji związanych z dniem naszych mam.

Nie będę się rozpisywać na temat tego jak kobieta staje się matką, bo sama nią nie jestem, mogę dziś pisać jako dziecko, dziecko które nie raz dało w kość, ale kocha swoją mamę, chociaż niejednokrotnie nie potrafi jej tego powiedzieć. Jednak uważam, że mamy są najbliższe naszym sercom i tak zostaje.

26 maja Dzień Matki - jest to wyjątkowy dzień, wyjątkowe święto. W tym dniu należy sprawić każdej mamie miły prezent, nie chodzi mi tu o coś drogiego, chodzi o coś prawdziwego - od serca!

W podstawówce, na pewno robiliście laurki, może i tym razem do prezentu dodacie własnoręcznie przygotowaną laurkę??? A może zapakujecie prezent w własnoręcznie przygotowane pudełeczko??? Wszystko zależy od Was!

10 pomysłów na prezent dla mamy
1. Na pierwszym miejscy DIY. Prezent wykonany własnoręcznie, zawsze się sprawdza. Tutaj odsyłam Was do tej zakładki, na pewno coś znajdziecie
2. Wspólny wypad na zakupy - myślę, że niejedna mama będzie szczęśliwa
3. Wspólny obiad - mamy lubią nasze towarzystwo, nie odbierajmy im tego
4. Pobyt w SPA - każda kobieta marzy o chwili relaksu
5. Ulubione perfumy  
6. Kwiaty
7. Czekoladki 
8. Ulubiona książka
9. Bilet do teatru/kina
10. Wspólna wycieczka


Na pewno wybierzecie coś co spodoba się Waszej mamie, a tym czasem zapraszam do obejrzenia inspiracji. 
źródło weheartit.com

Moja aktualna wishlista z Newchic
Ethnic Women Irregular Long Sleeve Loose Cardigan
Narzutka - Cena

Top - Cena

Bluzka - Cena
Women Lace Crochet Sleeveless Solid Patchwork Bohemian Mini Dress
Sukienka - Cena

Klikniesz???
Wpadnij do mnie na FACEBOOKA i INSTAGRAMA
zawsze coś dodatkowo wrzucę!
Copyright © 2014 Dyed Blonde , Blogger