Good Choice

Kto wczoraj oglądał mecz??? Były emocje. Polska - oby tak dalej!!!

Na Wasze mailowe prośby postanowiłam opisać jakość chińskich ubrań, ostatnio często przeze mnie zamawianych. 
Jak to naprawdę jest???
Już kiedyś pisałam na temat współpracy z chińskim firmami - klik klik, dlatego w tym temacie nie będę się powtarzać, jednak faktycznie nigdy nie wspominałam o jakości ubrań, które dostaję. 
Parę lat temu było modne zamawianie na allegro ciuchów "Japan Style" - przyznajcie się, chociaż raz zamówiliście, prawda??? Z reguły było to na zasadzie - Polak zamówił, wielką pakę z Chin, wystawił na allegro, a Tobie wciskał, że paczka będzie szła dwa tygodnie.., ale nie o tym miało być. 

Zacznijmy od rozmiarówki. Nosisz rozmiar M, nie patrz na to, na stronach takich jak NEWCHIC, przy każdej aukcji, jest tabela z wymiarami i tego się trzymamy. Nie sugerujemy się zdjęciami, ale tabelką! Wymierz się dokładnie bo może się okazać, że Twój rozmiar M nagle zamienia się w S lub L. 

Materiał. Kupujemy ciuchy po galeriach, no ale czym się tak naprawdę różnią te zamówione bezpośrednio z Chin od tych zakupionych w galerii? Jeden plus zakupu w sklepie - możesz przymierzyć, jednak przepłacasz. Zamawiając ubrania przez internet musimy zostawić sobie taki mały dystans - nie widzisz, nie dotykasz więc bierz pod uwagę, że nie spełnią Twoich oczekiwań, jednak czy warto przepłacać? 

W zeszłym tygodniu dostałam przesyłkę od NEWCHIC. Zamówiłam sukienkę, top, bluzkę oraz narzutkę. Z racji, że w sobotę miałam bardzo dobry dzień, postanowiłam zrobić mini sesję specjalnie dla Was by zaprezentować część zamówienia. Czy taka narzutka nie mogłaby się spokojnie sprzedać w galerii za 129 zł??? Pewnie, że by mogła. 
Narzutka - CENA
Bluzka - CENA
Kupujemy ubrania kilkakrotnie droższe, ale czy patrzymy na metki??? Praktycznie 90% ma nadruk - Made in China. Zacznij zwracać na to uwagę!
Kochani już niedługo mój "wielki" debiut, efekty zobaczycie mam nadzieję za parę tygodni. Planuję również rozwinąć blog o kilka cyklicznych  wpisów. Będą zmiany. Trzymajcie za mnie kciuki!
Jakie są Wasze opinie na temat ciuchów zakupionych na chińskich stronach???

Klikniesz???
Wpadnij do mnie na FACEBOOKA i INSTAGRAMA
zawsze coś dodatkowo wrzucę!
 
Copyright © 2014 Dyed Blonde , Blogger