"Silne" kobiety lubiane przez mężczyzn ?!

Mężczyźni mają zakaz, powtarzam ZAKAZ czytania tego wpisu!!! 

Ej nie obrażajcie się przecież ja tylko żartowałam, jeśli chcecie czytać, czytajcie tylko bez zbędnych komentarzy - znów żartowałam. To nie jest żaden feministyczny blog, ten blog jest dla wszystkich, chcesz komentuj, a najlepiej zaobserwuj.

Zrobiłam sobie świetną reklamę. Cała ja. Zawsze jak chce żeby wyszło dobrze, wychodzi całkiem nie najgorzej.  
Aż muszę Wam opowiedzieć, taką głupią scenkę z czasów gimnazjum. W 2005 bądź w 2006 roku były modne szerokie spodnie, a że ja zawsze chciałam być trendy, też takie miałam. Czy były wygodne, mogłabym się kłócić, szerokie nogawki plątały się pod nogami, przez co nie trudno było o upadek. 
Oczywiście, ja największa ciamajda, miałam swój upadek tuż przed nogami nauczyciela od matematyki, rzecz jasna podczas 20 minutowej przerwy, tak by wszyscy mogli podziwiać i głośno się śmiać. 
Wpadki to moja specjalność więc, wstałam, przeprosiłam i poszłam dalej, ale było mi ogromnie wstyd przed koleżankami i kolegami z klasy. 

Na dziś dosyć o moich przewinieniach, gdybym zaczęła opowiadać wszystkie wyszedłby z tego niezły kabaret. 

Możesz być "słaba", ale po co jak lepiej być "silną"
Nie dawno czytałam książkę "Dlaczego mężczyźni kochają Zołzy", po przeczytaniu wpadł mi do głowy pomysł, żeby stworzyć wpis dotyczący kobiet.
Jak każdy wie jest mnóstwo typów kobiet, ale które najczęściej wybierają mężczyźni??? Te które są silne, pewne siebie, uśmiechnięte i niezależne. 

Każda kobieta powinna się szanować i cenić wysoko. To nie uroda jest ważna, ważna jest nasza osobowość. Co jest lepsze? 
Uśmiechnięta czy smutna kobieta?
Kobieta pewna siebie czy szara myszka? 
Zastanów się przez chwilkę... 

Nie będę pisać porad, żaden ze mnie psycholog, ale pewne kwestie można samemu zaobserwować. W zasadzie kobieta powinna być jak kameleon - słodka, silna, delikatna, odważna, płochliwa, ale wszystko z umiarem. 
"Srancia Pańcia", słodka niunia czy może silna i odważna, którą wybierasz???
10 przykazań silnej kobiety:

1. Ceń się wysoko
2. Nie daj po sobie poznać, że zależy Ci na mężczyźnie, wbrew pozorom oni lubią nas zdobywać.
3. Zachowuj dystans.
4. Bądź niezależna.  
5. Bądź tajemnicza.
6. Miej poczucie humoru.
7. Miej swoje pasję.
8. Nie rywalizuj z innymi kobietami.
9. Nie pokazuj, że coś Cię "łamie".
10. Nie bój się mówić co myślisz.


A Ty jaka jesteś???

Wpadnij do mnie na FACEBOOKA i INSTAGRAMA
zawsze coś dodatkowo wrzucę!
Copyright © 2014 Dyed Blonde , Blogger