Bladość nie do przezwyciężenia?

Ciemna karnacja, ale blada twarz. Czy to jest możliwe??? U mnie wszystko jest możliwe.

Bez makijażu, ani rusz...
Mam ciemniejszą karnacje, więc jak się domyślacie opalam się nie na czerwono lecz na brązowa - teraz możecie zazdrościć. Niestety chociażbym chciała nie wiadomo jak, nigdy ale to nigdy nie mogą opalić twarzy, taka uroda i już... nawet samoopalacz nie pomaga!
Różnica pomiędzy twarzą, a ciałem jest na prawdę spora, czasem próbuję "klepać" się po policzkach, jednak też nic. Tak więc bez makijażu się nie obejdzie, nie nakładam na siebie "tapety" i Wam też odradzam, jednak delikatny make up twarzy nigdy nie zaszkodzi ( tu powinnam Wam pokazać jak wygląda mój codzienny makijaż, ale to może następnym razem, zdradzę tylko, że wykonuję go w 10 minut).

No więc jak sobie poradzić z bladą cerą, jeśli nic nie pomaga???
Są dwa wyjścia:
1. Delikatny makijaż
2. Fluid tonujący

Dziś będzie o wyjściu numer 2

FLUID TONUJĄCY OD DR. HAUSCHKA
INFORMACJE OD PRODUCENT
Naturalnie transparentna pielęgnacja koloryzująca. Fluid tonujący może być stosowany jednocześnie z każdym z kremów na dzień, wzbogacając jego działanie efektem tonującym,. Fluid tonujący nadaje skórze przejrzysty, lekko opalony odcień, delikatnie pokrywając niewielkie niedoskonałości urody. Kompozycja wyciągów roślinnych z oczaru i przelotu pospolitego oraz oliwy z oliwek i wosku pszczelego wraz z mineralnym pigmentem jednocześnie pielęgnuje i nadaje kolor. Naturalny odcień skóry ulega pogłębieniu i promieniuje świeżym blaskiem.

Cena: 91 zł / 30 ml
MOJA OPINIA 
Gdy otwarłam opakowanie, przestraszyłam się koloru - będę wyglądać jak czekolada, okazało się jednak, że wcale nie.
Konsystencja fluidu jest kremowa, jednak rzadka, kolorem przypominająca mleczną czekoladę lub rdzę. Świetnie się rozprowadza nie zostawiając plam.
Po zastosowaniu twarz jest lekko opalona (czego zawsze mi brakowało).  Nie podrażnia ani nie wysusza skóry!

Minusy - jeśli na Twojej twarzy występują blizny, nie polecam. Fluid uwydatnia wszelkie niedoskonałości. Jednak możesz je zakryć używając pudru brązującego.
Dodatkowo łatwo się ściera, więc jeśli się gdzieś wybierasz zabierz go ze sobą.

Pomimo kilku minusów bardzo polubiłam ten produkt, w końcu mogę się cieszyć delikatną opalenizną na twarzy, niczym się nie wyróżniającą od pozostałego ciała.

Jak się prezentuje na twarzy??? Oceńcie sami 
Fluid nałożyłam bardzo delikatnie, tak by twarz nie wyróżniała się od pozostałej części ciała. 


Post powstał dzięki współpracy z firmą

Wpadnij do mnie na FACEBOOKA i INSTAGRAMA
zawsze coś dodatkowo wrzucę!
Copyright © 2014 Dyed Blonde , Blogger