One positive smile - Biała Perła

Prawdopodobnie jak byłam mała - byłam "wiecznie uśmiechniętym dzieckiem".
Prawdopodobnie mój mąż uwielbia jak się uśmiecham. 
Prawdopodobnie lubię gdy mogę się dużo uśmiechać.
Prawdopodobnie śmiech to zdrowie.

***
Kiedy tylko dopada mnie gorszy dzień rodzice, babcia, rodzeństwo mówią mi, "nie bądź taka smutna, jak byłaś mała byłaś wiecznie uśmiechnięta", mama zawsze dokłada "japa nigdy Ci się nie zamykała i szczerzyłaś zęby", a ja odpowiadam "przecież wiem". Pamiętam jak dziś zawsze, trudno było mnie zdenerwować z wszystkiego się śmiałam, a gilgotki miałam okropne - wystarczyło, że ktoś udał, że mnie gila, a ja wybuchałam śmiechem i nie mogłam go powstrzymać. To było coś.
***
Mój mąż zawsze mi powtarza, "uśmiechaj się do mnie więcej", " lubię jak się uśmiechasz", a ja po prostu lubię się uśmiechać, lubię gdy ludzie się uśmiechają, zawsze bije od nich taka pozytywna energia, dlatego sama też uwielbiam uśmiech mojego męża. Uważam, że jest to najlepszy prezent od drugiego człowieka (zwłaszcza od osoby, którą się kocha).
***
Prawdopodobnie lubię gdy mogę się dużo uśmiechać. Tutaj powinnam się rozpłakać i powiedzieć życie jest ciężkie jak cholera, więc jak się cieszyć, kiedy pod Twoimi nogami ciągle leżą kłody??? Niedawno się przekonałam, że cokolwiek zrobisz i tak będzie źle, więc cieszę się i korzystam póki mogę, mam najlepszego męża na świecie i skupiamy się wreszcie na sobie, reszta jak sam powiedział to szum w tle
***
Jaki z tego wniosek??? Zajmij się sobą i korzystaj z życia bo nigdy nie wiesz co Cię w nim spotka, a jak czegoś nie wiesz lepiej się nie odzywaj tylko uśmiechnij.
Śmiech to zdrowie samo w sobie, pozytywne emocje, które leczą wszystkie zadane smutki. Też tak masz??? Uśmiech, proszę!

Musisz się dużo uśmiechać, więc przejdźmy do dbania o ten Twój uśmiech.
Pamiętacie, kiedyś już o tym było:  10 trików na Hollywoodzki uśmiech, punkt 5 kup pastę wybielającą. 
 
Dobra pasta wybielająca nie jest zła, ale pamiętaj żadna nie jest idealna i nie nastawiaj się, że Twoje zęby po 3 tygodniowej kuracji będą białe, jak na reklamie.

BIAŁA PERŁA - KRYSTALICZNA BIEL 


INFORMACJE OD PRODUCENTA, One positive smile - Biała Perła

Wybielająca pasta do zębów KRYSTALICZNA BIEL jest oparta na działaniu enzymatyczno-pigmentowym. Wzmacniając biel zębów bez względu na ich naturalny kolor pasta spełnia wysokie oczekiwania estetyczne. Łagodnie usuwa zanieczyszczenia zawarte na i w szkliwie oraz nadaje połysk pokrywając szkliwo drobinkami krystalicznej bieli. Pasta posiada delikatną żelowa konsystencje. Przeznaczona doi codziennego i długotrwałego stosowania. 
Należy ją stosować dwa razy dziennie. 

Producent zapewnia (prawdopodobnie): Co dzień bardziej białe - A jak na prawdę jest???

MOJA OPINIA, One positive smile - Biała Perła

Drugi raz mam styczność z białą perłą, ale teraz jestem bardziej zadowolona niż poprzednio. Pierwszy mój kontakt, oczywiście tuż przed ślubem (dużo wtedy eksperymentowałam), chciałam wybielić zęby tak bym mogła je porównać do płatka śniegu, jednak się nie udało, powinnam się wybrać do dentysty na wybielanie, a nie (oczywiście skutków ubocznych nie było, ale nie było też widocznego efektu poprawy - niestety).
Tym razem zostałam poproszona o przetestowanie oraz zaopiniowanie pasty Biała Perła Krystaliczna Biel. Musze się przyznać, pasta była podkradana przez moich domowników więc zniknęła w dwa tygodnie (i jak tu się nie denerwować :)
Biała Perła Krystaliczna Biel jest dobrą pastą do codziennego stosowania, świetnie nabłyszcza zęby, a przede wszystkim nie narusza płytki, jest delikatna, za co bardzo duży plus. Dobrze usuwa przebarwienia i zapobiega ich powstawaniu.
Wbrew pozorom produkt jest bardzo wydajny. Do wymycia całego uzębienia potrzebujesz niewielką ilość pasty, najlepiej w rozmiarze małego ziarenka grochu.
Pomimo tego, że produkt szybko zniknął z mojej łazienki, jestem bardzo zadowolona z jego działania, myślę że domownicy też :)
***
SZCZOTKA, PASTA, KUBEK, CIEPŁA WODA ...
Pasta wybielająca ma za zadanie usunąć nowo powstające przebarwienia, a nie te które wniknęły w szkliwo kilka lat temu. Jeśli chcesz profesjonalnego wybielenia, wybierz się do dobrego dentysty.


To jak będzie z Twoim uśmiechem??? Uśmiechniesz się dziś do drugiej osoby??? 
P.s. Gdy się uśmiechasz jesteś ładniejsza/y.

Komentarze

INSTAGRAM @dyedblonde