Zainspirowana Anglią

źródło: weheartit

Dziś jestem mocno zainspirowana trzydniowym pobytem w Anglii i trochę tych inspiracji chcę przenieś na Was. "Nie taki diabeł straszny jak go malują"???

Parę miesięcy temu kilkakrotnie czytałam wypowiedzi osób mieszkających w UK i tych którzy chcieli by tam zamieszkać. Opinie były przeróżne, jedni są zachwyceni, inni mają dość ciągłej bieganiny, a jeszcze inni chcą w końcu sami się przekonać jak to na prawdę jest! Ja się już przekonałam, "wszędzie jest dobrze tam gdzie nas nie ma"?

Nastraszyłam Was??? Mam nadzieję, że nie! Jeśli chcecie się dowiedzieć czegoś więcej na temat mojego dwumiesięcznego pobytu w Anglii pytajcie, postaram się odpowiedzieć w poście poświęconym tej tematyce. A teraz przejdźmy do moich "anielskich" inspiracji z ostatniego długiego weekendu w Mansfield. Anglia nie jest taka zła, jest nawet piękna ♥ ♥ ♥

OGRODY BYRONA/NOTTINGHAM
Aktualna wishlista newchic
Women Off Shoulder Package Hip Mini Dress
Cena
 
Cena

Cena

Wpadnij do mnie na FACEBOOKA i INSTAGRAMA
zawsze coś dodatkowo wrzucę!
Copyright © 2014 Dyed Blonde , Blogger