Luźny weekend

W ostatnim poście wspomniałam Wam, że miniony weekend spędziłam aktywnie na świeżym powietrzu. Jesień wcale nie musi być taka zła. Może i są zimne wieczory jednak jak na razie słoneczko przez dzień dopisuje. Jest to czas na ostatnie wycieczki rowerowe, więc korzystam jak tylko mogę. A Wy??? Co lubię w jesieni??? Wieczór pod kocem, ciepłą herbatką lub winkiem przy ulubionym serialu, a do tego nastrojowe świeczki. Też lubicie??? Zawsze jesienią mam więcej czasu dla siebie, co również uważam za duży plus, w końcu mogę o siebie zadbać. Ciepłe aromatyczne kąpiele - to lubię najbardziej. 
Niestety jesień ma też kilka minusów - ubieranie się na cebulkę, raz zimno, raz ciepło, a do tego ten przeszywający wiatr. W minionym roku przełom jesień/zima spędziłam w Anglii - pisałam Wam??? Pamiętam jak pierwszy raz poszłam odprowadzić moją siostrzenicę do szkoły, myślałam że mi uszy odpadną, musiałam pobiec do sklepu i kupić czapkę. Wiatr i zimny deszcz to dla mnie największy minus pięknej jesieni. Dlatego też, dzisiaj mam dla Was luźny jesienny look, który idealnie sprawdzi się na wycieczkę rowerową. 
Bluzę otrzymałam od firmy Trendsgal. Ma bardzo fajny materiał, nie jest ani za gruba, ani za cienka. Dekolt bluzy jest większy, dzięki czemu możemy delikatnie odsłonić jedno ramię. 
Spodnie to alladynki z niskim krokiem od firmy LUMIDE, są  bardzo wygodne, idealne na fitness, siłownie lub jazdę na rowerze. Są miłe w dotyku i świetnie się noszą. Na dole nogawki mają zamki, które swobodnie możemy rozsunąć. Dostępny rozmiar - uniwersalny.   
Bluza - Trendsgal | Spodnie - LUMIDE | Buty - CCC

Wpadnij do mnie na FACEBOOKA i INSTAGRAMA
zawsze coś dodatkowo wrzucę!
Copyright © 2014 Dyed Blonde , Blogger