W damskiej torebce

Panowie śmieją się, że w damskiej torebce  można znaleźć praktycznie wszystko. Jak to naprawdę jest? Po co wrzucamy do torebek tyle niepotrzebnych rzeczy??? O tym dowiecie się w dzisiejszym poście. 

1. Gumka do włosów/opaska - przezorny zawsze ubezpieczony. Dobrze się czujesz w rozpuszczonych włosach, jednak nigdy nie wiesz kiedy mogą Ci przeszkadzać, więc wrzucasz do torebki mały drobiazg, przecież nie zajmie dużo miejsca, a w razie potrzeby będzie pod ręką.
2. Szminka/pomadka/błyszczyk - idziesz ulicą i spotykasz osobę na której od zawsze Ci zależy, obracasz się wyciągasz szybko szminkę, poprawiasz usta i wyglądasz olśniewająco.
3. Puder - po 8 godzinach pracy wypada Ci nagłe spotkanie, szybkie przypudrowanie noska i jesteś gotowa do wyjścia (polecam puderniczkę z lusterkiem).
4. Lusterko - co jeśli Twoja puderniczka nie posiada lusterka, przecież nie będziesz poprawiać makijażu "w ciemno", więc lepiej mieć w torebce dwa lusterka niż żadnego. 
5. Lakier do paznokci - nie no nie będziesz malować paznokci w pośpiechu, ale co jak w rajstopach pójdzie Ci oczko??? Lakier jest mały, a może przydać się w nieoczekiwanym momencie. 
6. Chusteczki higieniczne/nawilżające - niezbędne, mogą się przydać w każdej chwili. 
7. Okulary przeciwsłoneczne - dodają wdzięku i kobiecości, musisz je nosić zawsze przy sobie. 
8. I w końcu rzeczy najbardziej potrzebne: kluczyki (do samochodu, do domu, do biura), telefon (prywatny i oczywiście służbowy), portfel, notes i ładowarka. 

Troszkę się tego nazbierało. 
Zapomniałam o czymś??? Z chęcią się dowiem co Wy nosicie w torebce!
A co tak naprawdę jest w mojej torebce??? 
Jestem wyjątkiem, nie lubię zbierać, kolekcjonować i mieć bałaganu, dlatego do mojej torebki wkładam najbardziej potrzebne rzeczy czyli: kluczyki (do domu, do samochodu, do biura), telefon, portfel, ulubiony notes, chusteczki i perfumy, nic więcej w niej nie znajdziecie. 
Często również zdarza mi się wychodzić z domu bez torebki, nie jestem też "torebkową maniaczką" i nie mam wypełnionej szafy setką torebek w różnym odcieniu.
A na zdjęciach moja jedna z pięciu torebek. Otrzymałam ją od firmy Zaful i jestem z niej bardzo zadowolona, dla mnie to torebka 2in1 może być jako mały plecaczek, jak również jako elegancka torba do pracy, Podoba się??? 


Torebka
 
Wpadnij do mnie na FACEBOOKA i INSTAGRAMA
zawsze coś dodatkowo wrzucę!

Copyright © 2014 Dyed Blonde , Blogger