Sukienka maxi

Gdyby ktoś zapytał mnie jaki kolor dominuje w mojej szafie, odpowiedź była by prosta - czarny. Zawsze kiedy zastanawiam się co na siebie włożyć, uświadamiam sobie, że większość moich ciuchów jest w ciemnych kolorach. Strasznie mnie to przytłacza, jednak standardowo na zakupach pierwsze co mi wpada w ręce to czarna bluzka. Może dlatego, że kolor czarny pasuje do wszystkiego? Postanowiłam sobie, że postaram się to zmienić, chcę żeby w mojej szafie dominowały jasne kolory. Zaczęłam od zamówienia pięknej długiej sukni, na którą polowałam już od wakacji, aż w końcu się zdecydowałam i wcale nie żałuje. Bardzo rzadko chodzę w długich spódnicach lub sukienkach, dlatego ciężko mi się przyzwyczaić, jednak sukienka tak bardzo mi się podoba, że przełamałam swoją "barierę". Elegancji sukni dodają odsłonięte plecy i "lejący" dekolt. W zestawieniu z czarnymi butami i czarnym paskiem tworzy świetny look.  Nie ukrywam, że jestem ciekawa Waszej opinii - czekam na nie w komentarzach! 

sukienka - Sammydress
buty - CCC
Do następnego!

dressfashion.co.uk
Copyright © 2014 Dyed Blonde , Blogger