Szczotka prostująca włosy - Hair Straightening Ceramic

To prawda, że kobieta najlepiej czuję się wtedy, gdy jest zadbana i nie musi myśleć o tym, że ktoś patrzy na jej oklapnięte albo tłuste włosy. Kobieta zadbana = kobieta zadowolona (sposób dla Panów, żeby poprawić humor swojej wybrańce = weekend w SPA).

Wszystkie kobiety marzą o pięknych włosach każdego dnia, jednak żeby je mieć musimy się trochę natrudzić: pielęgnowanie, modelowanie, prostowanie czy kręcenie. Najlepiej, aby fryzura była układana codziennie, co wiąże się z wcześniejszym wstawaniem i w moim przypadku niewyspaniem. Do tego makijaż i tak godzina jest "nie nasza". Dlatego ciągle szukamy udogodnień, żeby skrócić czas spędzony w łazience. Ostatnio bardzo modne jest prostowanie keratynowe, z pewnością wkrótce co nieco o tym napisze. Dzisiaj natomiast chcę Wam pokazać szczotkę, która ma nam ułatwić prostowanie włosów i skrócić czas szykowania się do wyjścia. Czy aby na pewno tak jest?
Producent twierdzi, że szczotka jest lepszą wersją prostownicy, jednocześnie rozczesuje i idealnie prostuje włosy. Dzięki ceramicznej powłoce nie powoduje uszkodzeń w strukturze włosa, prostując włosy szybciej niż zwykłą prostownicą, przez co oszczędzasz znacznie więcej czasu. Jest to idealny sposób do prostowania i stylizacji włosów w biegu.

Przyznam się, że oczekiwałam dużo więcej... Może wszystko zależy od rodzaju włosów - ja mam puszące się, lekko podkręcane. Dlatego od prostownicy wymagam, żeby po jej użyciu włosy stały się prostce i ujarzmione, czego w moim przypadku nie spełnia Hair Straightening Ceramic

Proste włosy w kilka minut – włosy przed prostowaniem należy zawsze dobrze rozczesać, tak samo jest w przypadku tej szczotki, jej twarde ząbki mają na celu wspomóc prostowanie włosów, a nie rozczesywać je!!! Szczotka Hair Straightening Ceramic jest tak zaprojektowana, że może być stosowana do całkowitego prostowania oraz delikatnego podkręcenia końcówek. Jednak czy naprawdę skraca czas stylizacji włosów? Przed zamówieniem czytałam wiele pozytywnych opinii innych blogerek, które twierdziły, że dzięki szczotce w szybki i łatwy sposób możemy mieć fryzurę o jakiej tylko marzymy. Jak jest w moim przypadku? Jeśli śledzicie mojego bloga, to dobrze wiecie, że mam bardzo delikatne włosy i muszę uważać, żeby nie naruszyć ich struktury, tak więc najlepszym dla mnie wyjściem było by: nie suszenie i nie prostowanie ich, mycie wyłącznie naturalnymi preparatami i podcinacie przynajmniej co trzy miesiące. 
Hair Straightening Ceramic Brush jest bardzo prosta w obsłudze, włosy przeczesujesz jak w przypadku zwykłej szczotki, jednak żeby uzyskać zadowalający efekt, potrzebujesz około 15 minut. 

Nie niszczy włosów – moje włosy są przyzwyczajone do prostownicy z keratyną przez co próba  prostowania szczotką skończyła się na wysuszonych i rozdwojonych końcówkach, które musiałam ratować masłem shea. 

Wielki plus za wygląd. Szczotka zapakowana jest w eleganckim czarnym pudełku, na którym podane są wszystkie jej parametry. Samo urządzenie ma bardzo kobiecy, miętowy kolor. Na główce jest mały wyświetlacz, który pokazuje temperaturę (maksymalna temperatura podgrzewania 230 stopni). Świetna rzecz, za co mogłabym polubić produkt, to automatyczne wyłączanie po godzinie. W końcu nie muszę martwić się czy wychodząc z domu, nie zostawiłam włączonej prostownicy. Dodatkowo ząbki szybko się nagrzewają, dzięki czemu nie tracimy czasu, a obrotowy kabel dostosowuje się do każdej pozycji. 

Nie zanudzając Was, przejdźmy do widocznych efektów.
Podsumowując! Jestem bardzo wdzięczna, że firma Irresistible Me, dała mi możliwość sprawdzenia ich produktu. Szczotka nie sprawdziła się w moim przypadku, jednak myślę, że jest idealna dla osób, które mają mocną strukturę włosa.  

Miałyście? Jakie są Wasze opinie jestem bardzo ciekawa!

Komentarze

INSTAGRAM @dyedblonde