Podsumowanie 2016 roku

Pomimo wielu upadków to był szczery i dobry rok, który wiele mnie nauczył!!!

 Prywatnie zrozumiałam, że jeśli chce się coś osiągnąć, trzeba do tego dążyć i się nie poddawać. Jestem zdecydowanie silniejsza i pewniejsza siebie, nie zwracam uwagi na działania innych osób, powoli wrzucam na luz, czego nigdy nie potrafiłam zrobić. Teraz już dobrze wiem, że w życiu nic nie dzieje się bez przyczyny
Natomiast, jeśli chodzi o bloga, to wiele się działo: poznałam wiele wspaniałych blogerek, dla których prowadzenie bloga jest wielką pasją. Nawiązałam dużo fajnych współprac i zdecydowanie poszłam o kilka kroków do przodu. Był to naprawdę dobry rok!
W 2017 planuje bardzo dużo, zarówno w sferze prywatnej jak i tej blogowej, o wszystkim będę informować na bieżąco. 
A tymczasem, bardzo Wam dziękuję za wszystkie ciepłe słowa, które motywowały mnie do działania i życzę Wam aby Nowy Rok był dla Was rokiem pełnym sukcesów i odważnych marzeń. 

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!

Sukienka - dresslily | Buty - wojas | Bransoletka - apart 

Do zobaczenia w Nowym Roku. 
Copyright © 2014 Dyed Blonde , Blogger