Bania Agafii - Daurska maseczka do twarzy

Kilka dni temu dostałam możliwość napisania artykułu dla Domodi. Tekst mojego autorstwa znajdziecie - tutaj. Mam nadzieję, że będzie on dla Was inspiracją.  

Dzisiaj, krótka recenzja bardzo delikatnej maseczki do twarzy, którą otrzymałam od Firmy ETNOSPA

INFORMACJE OD PRODUCENTA:
Daurska maseczka do twarzy babci Agafii przeznaczona jest do pielęgnacji skóry zmęczonej, wrażliwej, podrażnionej. Maska do twarzy została stworzona na podstawie organicznych składników pochodzących z Daurii, regionu Syberii Wschodniej. Maseczka składa się wyłącznie z naturalnych składników: lilii daurskiej, cladoni śnieżnej, soku ogórecznika oraz ekstraktu z rumianku, dzięki czemu może być używana przez osoby o skórze skłonnej do alergii. Maska tonizująca ma działanie tonizujące, usuwające podrażnienia, silnie regenerujące, nawilżające, odżywcze, bakteriobójcze.

Skład: Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Butyrospermum Parkii (SheaButter) (masło shea), Cetearyl Alcohol, Glycerin, Organic Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract (organiczny ekstrakt rumianku), Kaolin (biała glina), Lilium Davuricum Flower Extract (ekstrakt daurskiej lilii), Organic Citraria Nivalis Extract (organiczny ekstrakt cladonii śnieżnej), Borago Officinalis Juice (sok ogórecznika), Xanthan Gum, Sodium Cetearyl Sulfate, Carbomer, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid.

Stosowanie: Maseczkę nanieść na oczyszczoną skórę twarzy, omijając okolice oczu. Po upływie ok. 10 minut zmyć maskę ciepłą wodą. Maseczkę stosować 1-2 razy w tygodniu.

MOJA OPINIA:
Maseczka mieście się w 100 ml saszetce, która wizualnie jest bardzo ładna, a do tego praktyczna i higieniczna. Zaskoczyła mnie przede wszystkim delikatnym zapachem i kremową konsystencją, która z łatwością rozprowadza się na twarzy. Dodatkowo kolor maseczki bardzo przypadł mi do gustu. Aplikacja jej jest bardzo prosta i przyjemna, a twarz po zastosowaniu staje się nawilżona, odprężona i miła w dotyku. Już sam zapach potrafi zrelaksować po ciężkim dniu. Maseczkę nakładamy na oczyszczoną skórę twarzy, następnie po upływie około 10 minut zmywamy ją jedynie ciepłą wodą, osuszamy twarz ręcznikiem i aplikujemy swój ulubiony krem lub serum. 
Daurska maseczka świetnie działa, ma dobry skład i nie jest droga, dlatego z chęcią wypróbuje inne z tej serii. A tymczasem jestem bardzo ciekawa Waszych opinii (wiem, że maseczki babci Agafii cieszą się popularnością wśród blogerek), dajcie znać co o nich sądzicie! 

Do następnego! 

Copyright © 2014 Dyed Blonde , Blogger