Inspirowana Golden Rose Longstay Matte Lipstik

Dzisiaj obiecany post o pomadce Golden Rose. Firma w swojej ofercie ma całkiem niezły asortyment, jednak największą popularność zyskały matowe pomadki do ust w płynie - Longstay Matte Lipstik. Nic dziwnego - są długotrwałe i pięknie wyglądają. 

Co w nich lubię, a czego nie? Dowiecie się o tym poniżej. 
Wybór kolorów jest spory, każdy znajdzie coś dla siebie, ja postawiłam na numer 05. Jest to bardzo ciemny róż, który daje efekt powiększonych ust i dodatkowo optycznie wybiela zęby. 

CO MÓWI PRODUCENT: 
Pomadka w płynie gwarantuje perfekcyjne, pełne pokrycie ust matowym kolorem przez wiele godzin, bez uczucia przesuszenia i lepkości. Lekka formuła wzbogacona w witaminę E i olej z awokado sprawia, że usta stają się niezwykle nawilżone i gładkie. Elastyczny aplikator i kremowa konsystencja zapewniają wygodne rozprowadzanie produktu. Po aplikacji należy odczekać chwilę, aby uniknąć rozmazania. Produkt łatwo można zmyć przy pomocy dwufazowego płynu do demakijażu.

CO POWIEM JA: 
Trwałość pomadek oceniam zdecydowanie na duży plus. Zawsze miałam problem z tym, że moje szminki zostawiały ślady na każdej szklance czy na policzku mojego ukochanego. W przypadku pomadek Golden Rose nie muszę się już o to martwić. Szminka trzyma się przez większość dnia, jednak gdy już zaczyna schodzić tworzy nieestetyczne plamy na ustach, które są dla mnie ogromnym minusem.
Nie wysusza ust - pomadka zawiera olejek z awokado, dzięki czemu zapobiega wysuszaniu ust i tak też jest, jednak przez to usta po aplikacji stają się lepkie, co mi nie do końca odpowiada. 
Szminka ma bardzo ładne delikatne opakowanie, jestem straszną minimalistką więc dla mnie jest idealne. 
Cena pomadki: około 20 zł.
Jak aplikować pomadkę? 
Sposób aplikacji matowej pomadki w płynie można znaleźć tutaj.
U mnie obyło się bez konturówki i uważam, że wcale nie jest ona potrzebna. Elastyczny aplikator świetnie sobie radzi, idealnie dopasowuje się do ust, dzięki czemu możemy nim nadać kształt ustom. Jeśli jednak nie macie wprawy, zalecam zakup konturówki. 
Ostatnio przeglądając portal Kobiece Porady, trafiłam na praktyczny poradnik w jaki sposób malować usta myślę, że Was zaciekawi. 

Podsumowując matowe pomadki do ust: 
Na plus:                                             
- dobrze na pigmentowana         
- trwała                                              
- nie wysusza ust 
- łatwa w aplikacji 
- ładne opakowanie 
- cena

Na minus:
- trudno schodzi
- pozostawia nieprzyjemne uczucie lepkości 

Zainspirowana Golden Rose Longstay Matte Lipstik, przedstawiam poniżej moją dzisiejszą stylizację. Czerwono-czarno. Zdecydowanie moja ulubiona klastyczna wersja, z połączeniem złotego i srebra (posiadając obrączkę i pierścionek zaręczynowy na palcu nie da się uniknąć tego połączenia,  ja bardzo je lubię, ale o tym innym razem). 
Płaszcz - Dresslily
Sukienka - Sinsay
Torebka - House
Bransoletka - Apart
Buty - CCC Lasocki 


Dajcie znać jaka jest Wasza opinia na temat pomadek Golden Rose Longstay Matte Lipstik.

Do następnego! 


Komentarze

INSTAGRAM @dyedblonde