Aktualizacja - makijaż brwi z Smart Girl Get More

Brwi to jeden z najważniejszych elementów naszej twarzy. To one nadają wyrazu, kształtu i proporcji. Stały się urodowym trendem w życiu codziennym. Odpowiednio zadbane dodają charakteru. Moje brwi pozostawiają jeszcze wiele do życzenia, jednak jestem na dobrej drodze i myślę, że wkrótce będą mnie w pełni zadowalać. Skończyłam z nadmiernym wyrywaniem, teraz czekam aż większość z nich odrośnie. Chociaż zapuszczanie ich wcale nie jest takie łatwe - wymaga ode mnie dużo cierpliwości. Jednak nie poddaję się i czekam na efekty. Wiem, że nie tylko ja mam problem z małą ilością włosków. Dlatego dzisiaj postawiłam pokazać Wam mój aktualny makijaż brwi. W realizacji postu pomogła mi marka Smart Girl Get More
Zacznę od przedstawienia i opisania po kolei wszystkich kosmetyków, jakie używam do stylizacji brwi:
  • Kredka do brwi Smart Girl Get More medium 02 - brązowa kredka, która nie jest zbyt mocno napigmentowana, dzięki czemu uzyskuję efekt taki jaki oczekuje tzn. delikatne zakreślenie konturu brwi
  • Cienie do brwi Smart Girl Get More medium 01 -  zestaw cieni do kreowania perfekcyjnych brwi. Zestaw Medium przeznaczony jest dla blondynek i szatynek. W zestawie znajduje się ciemny cień do podkreślania brwi oraz cielisty kolor, którego zadaniem jest rozjaśnianie obszaru pod brwiami. Podkreśla on kontrast między czystą, jasną skórą pod brwiami i pięknym, wyrazistym łukiem brwi
  • Wosk do brwi Smart Girl Get More medium 01 - wielofunkcyjny produkt do profilowania brwi. Wosk dłuży do optycznego zagęszczania, nadawania kształtu oraz nabłyszczania brwi. Wosk jest delikatnie napigmentowany, dzięki czemu nadaje brwiom kolor i optycznie je zagęszcza. Konsystencja pozwala na utrzymanie brwi w ryzach, aż do momentu demakijażu. 
Pędzelki, które używam do stylizacji brwi to: szczoteczka, skośny pędzelek oraz cienki i gruby pędzelek od Banggood.

Stylizacją brwi krok po korku: 
Jeśli Twoje brwi się wywijają w każdą stronę tak jak moje, dobrze jest je delikatnie zmoczyć wodą, by wróciły do swojego ułożenia. Zanim zaczniemy podkreślać brwi musimy je dobrze wyczesać z nadmiaru pudru. Wyczesujemy je w górę, wzdłuż naturalnego łuku. Brwi wyczesane? Przejdźmy do ich stylizacji. Brązową kredką rysujemy kreskę, na górze i na dole tworząc delikatny kontur brwi. Brązowy cień nakładamy na skośny pędzelek i uzupełniamy całą brew. Całość przeczesujemy w dół szczoteczką. Aby brwi były bardziej dopracowane, możemy nałożyć odrobinę cielistego koloru, lub korektora, podkreślając dolną i górą linie brwi. Woskiem ujarzmiamy wystające włoski.
Makijaż brwi jedynie z pozoru wygląda na skomplikowany. Tak naprawdę wystarczy poświęcić kilka minut, aby efekt nas zadowolił. Jeśli nie macie wprawy, warto pomyśleć nad lekkim podkreśleniem brwi, dzięki czemu uwydatnimy nasze rysy twarzy. Wystarczy, że dobrze wyczeszesz brwi i nałożysz niewielką ilość napigmentowanego wosku. Na portalu Kobiece Porady, możecie znaleźć wiele ciekawych informacji na temat regulacji i pielęgnacji brwi. Zapraszam. 

Takim oto sposobem, w szybkiej wersji pokazałam Wam jak robię swój makijaż brwi. Mam nadzieję, że się podoba. Dajcie znać jak Wy podkreślacie brwi i jakie najbardziej lubicie (mocno podkreślone, grube czy cienkie).

Do następnego!

Komentarze

INSTAGRAM @dyedblonde