Kosmetyki kolorowe warte zainteresowania

Na moim blogu póki co nie znajdziecie postów typu "ulubieńcy miesiąca" czy "projekt denko", ale dzisiaj postanowiłam, że pokaże Wam 4 kosmetyki kolorowe, które moim zdaniem są nie drogie, a warte zainteresowania. Kosmetyki, które są łatwo dostępne i cieszą się powodzeniem wśród wielu młodych dziewczyn. Zaczynamy? 

Róż prasowany CITY FUN modeluje rysy twarzy, dodaje kolorytu, odmładza i upiększa. Jest niezbędnym elementem makijażu, ale należy go stosować z umiarem. Nakładać na cienką warstwę pudru, za pomocą pędzla, na te części twarzy, które chcemy optycznie ukryć. Ergonomiczna kasetka z lusterkiem i szerokim pędzlem zapewni komfort przy aplikacji.
Róż zapakowany jest w czarnym solidnym opakowaniu z lusterkiem. Małym minusem jest to, że ciężko się go otwiera. Kolor jaki posiadam to 23 - ciepły odcień różu. Zawiera opalizujące drobinki, które nadają piękny efekt na skórze. Róż jest bardzo dobrze napigmentowany, wystarczy nałożyć odrobinę na policzki by był wyraźnie widoczny. Podczas aplikacji nie sypie się i nie zostawia brzydkich plam na skórze. Dołączone lusterko jest malutkie, jednak sprawdza się podczas podróży czy w awaryjnych sytuacjach. Pędzelek natomiast wydaje mi się zbędny. Jest zbyt mały i ma zbyt twarde włosie. Nie jestem wymagająca jeśli chodzi o róże, ale ten z całą pewnością przypadł mi do gustu i chętnie jeszcze nie raz po niego sięgnę. 
Wyjątkowa pomadka o bardzo mocnej pigmentacji i całkowicie matowym wykończeniu. Bardzo gładko rozprowadza się na ustach, nie wysusza ich dając poczucie dużego komfortu podczas noszenia. Pozostaje na ustach bardzo długi, dlatego idealnie sprawdzi się na wielogodzinnych spotkaniach z klientami, romantycznej kolacji, czy na dyskotece.  
Lubię mocne kolory na ustach, a ta pomadka ma bardzo intensywny odcień różu. Produkt mieści się w czarnym opakowaniu z wygodnym pędzelkiem. Konsystencja jest bardzo gęsta i kremowa, dzięki czemu aplikacja jest bardzo łatwa i przyjemna. Pomadka daje typowo matowe wykończenie i pięknie prezentuje się na ustach, delikatnie je pogrubiając. Komfortowo się ją nosi bez efektu wysuszenia ust. Jest dość trwała, niestety odbija się na szklance. Polubiłam ją za mocny kolor, konsystencję i brak uczucia "warstwy" na ustach. 
Miękka, wydajna, długo utrzymująca się na ustach kredka, idealnie podkreśla kontur i nadaje im pełny kształt.
Konturówka jest niezwykle wydajna i trwała. Jest również bardzo miękka i delikatna, dzięki czemu nie podrażnia ust podczas aplikacji. Tworzy idealny kontur i nadaje fajny kształt ustom. Dostępna jest w 6 pięknych odcieniach. Mój to burgund 07 - lubię go mieszać z różową pomadką. Kredka jest bardzo dobrze napigmentowana, mieści się w wygodnym, czarnym, eleganckim matowym opakowaniu. 
 Automatyczna kredka do oczu long lasting effect o aksamitnej konsystencji, łatwo się aplikuje i utrzymuje przez długi czas. Kredka jest odporna na działanie wody, łez i czynników atmosferycznych. Produkt został wyposażony w temperówkę (umieszczona w kolorowej końcówce), i jest dostępny w 8 wariantach kolorystycznych. 
Nie przepadam za kolorowymi kredkami do oczu i chyba pierwszy raz mam inny kolor niż czarny. Nie stosowałam jej jeszcze do malowania kreski, jednak fajnie sprawdza się jako cień do powiek (nabieram ją na pędzelek i nakładam na powiekę). Kredka jest dość dobrze napigmentowana, ale nie tak bardzo jak konturówka z tej serii. Dodatkowo jest bardzo trwała, wytrzymuje na powiece przez cały dzień i się nie roluje. Mieści się w wygodnym automatycznym opakowaniu. Dobrze sprawdzi się dla osób, które lubią malować kolorowe kreski.
Każdy z powyższych produktów w jakiś sposób podbił moje serce, przede wszystkim dość dobrą jakością i świetną ceną. Gdybym z pośród nich miała zrobić listę rankingową na pierwszym miejscu ex aequo postawiłabym róż prasowany VIPERA i pomadkę Smart Girls Get More. Kosmetyki, które dziś Wam pokazałam świetnie sprawdzą się dla osób, które lubią stosunkowo naturalny makijaż i nie przepadają za nieścieralną warstwą tapety. 

Dziewczyny dajcie znać, czy miałyście, któryś z tych produktów i jaka jest Wasza opinia na ich temat. 

Do następnego!
Copyright © 2014 Dyed Blonde , Blogger