Słoneczna sobota #DomodiDays

Piękne lato mamy tej wiosny... Z mroźnych dni pogoda szybko przeskoczyła na dodatnią temperaturę, zapominając, że po drodze jest jeszcze wiosna. Dla mnie bomba. Uwielbiam słoneczne dni, zwłaszcza wtedy gdy mogę się nimi cieszyć. Minioną sobotę spędziłam w Krakowie. Bardzo lubię to miasto. Tętni ono życiem i daje wiele pozytywnej energii, a przy tym jest piękne. Gdybym tylko mogła z całą pewnością bym tam zamieszkała. 
Celem naszego wyjazdu nie było spacerowanie czy zwiedzanie, jednak znalazłam chwilkę żeby pokazać Wam moją sobotnią stylizację. Nie przepadam za spódnicami za kolano, jednak ta wpadła mi w oko. Połączona z czarnymi szpilkami wygląda całkiem elegancko. Żeby nie było nudno do całości ubrałam brązową ramoneskę. Dajcie znać czy się podoba! 

Dzisiaj ruszyła akcja #DomodiDays. Są to trzy tygodnie świetnej zabawy, inspiracji i możliwości uczestniczenia w różnego rodzaju konkursach. Na stronie domodidays.pl znajdziecie wiele ciekawych porad modowych, okazji zakupowych i fajnych quizów. Koniecznie tam zajrzyjcie! 
Ramoneska  - Stradivarius
Bluzka - Zaful
Spódnica - Zaful
Torebka - House 
Buty - CCC Lasocki

Do następnego!

Komentarze

INSTAGRAM @dyedblonde