WELUROWE INSPIRACJE

Nie trudno zauważyć, że ostatnio welur stał się "materiałem na topie". W przeciwieństwie do zamszu jest to bardzo miękka i elastyczna tkanina, do której przekonuje się coraz większa liczba kobiet. W sklepach dostępny jest on głównie w wersji gładkiej, bez tłoczeń, gdyż sam jest na tyle wyrazisty, że bez problemu przyciąga uwagę innych. Materiał zestawiony z różnymi dodatkami nadaje się na każdą okazję. Sukienki, kombinezony, bluzki czy spódnice wykonane z tej tkaniny prezentują się naprawdę elegancko. Welurowa bluzka razem z jeansami będzie tworzyć świetny casualowym zestawieniem. Natomiast delikatna sukienka połączona ze szpilkami sprawdzi się na wieczorne przyjęcie.

Zachwycona tym materiałem, postanowiłam trochę Was zainspirować i pokazać najciekawsze według mnie rzeczy wykonane z tej tkaniny. Poniżej znajdziecie kilka welurowych inspiracji, a klikając tutaj i tutaj  możecie zobaczyć moje dwie welurowe bluzeczki. 






Do następnego!
Copyright © 2014 Dyed Blonde , Blogger