Stylizacja na ślub i wesele

Sezon wesel w pełni rozpoczęty. Wiele z Was ma pewnie w tym roku minimum jedną taką imprezę i duży problem na głowie - co na siebie włożyć? Doskonale znam to uczucie - stoisz przed szafą pół dnia, aż w końcu i tak lądujesz w sklepie w którym dalej nie ma nic dla ciebie. W sieciówkach dość ciężko jest kupić coś wyjątkowego. Niestety zawsze jest też szansa, że ktoś inny kupi to samo. Dlatego często przeszukujemy Internet w doborze idealnej kreacji. Na drodze jednak staje kolejny problem – wydamy kilkaset złotych na sukienkę, a co jeśli okaże się za mała, nie spodoba mi się materiał, krój i kolor nie będzie taki jaki chciałam? Kupując przez Internet zawsze jesteśmy na to narażone (nie raz już się przekonałam). Dlatego nie zostawiajmy sobie takich rzeczy na sam koniec i jeśli już się decydujemy na zakup online wybierzmy taki sklep, w którym jest możliwość zwrotu lub wymiany. Pamiętajmy na taką uroczystość musimy ubrać coś eleganckiego, wyjątkowego i niezbyt wyzywającego. Przyjście w jeansach lub nie wyjściowych butach będzie nie na miejscu, no chyba, że taka jest wola Państwa Młodych:) A ja dzisiaj mam dla Was swoją propozycję stylizacji na taką okazję. Delikatnie i z klasą, czyli to co lubię najbardziej. Mam nadzieję, że się spodoba! 
Sukienka - "wykradziona" z szafy mamy i lekko przerobiona :)
Bransoletka - Miss Cherie
Buty - Eliseo
Do  następnego!

Komentarze

INSTAGRAM @dyedblonde