Zielone hybrydy

Wykonywanie hybryd sprawia mi ostatnio coraz więcej satysfakcji, wychodzą mi coraz lepiej - "praktyka czyni mistrza". A żeby się jeszcze bardziej zmotywować do działania, a Was nieco zainspirować, utworzyłam nawet osobny dział - tutaj. Serdecznie zapraszam. 
Dzisiaj z racji tego, że mamy pierwszy dzień lata postanowiłam, że pokażę Wam moje ostatnie, jeszcze wiosenne, paznokcie. Nie przepadam za zielonym kolorem, owszem lubię otaczającą nas naturę, ale nie lubię zielonych rzeczy. W mojej szafie można znaleźć może jedną bluzkę w tym odcieniu. Mam za to kilka lakierów w tym kolorze, które trafiły do mnie przypadkowo. Dlatego musiałam znaleźć dla nich rozwiązanie, żebym była zadowolona, a one się nie zmarnowały. Połączyłam więc kolor miętowy z ciemną zielenią i dodałam efekt syrenki. Wyszło naprawdę ładnie i jestem bardzo zadowolona. Mam nadzieję, że i Wam się podoba. Zostawiam Was ze zdjęciami i czekam na opinie:)
Do następnego! 
Copyright © 2014 Dyed Blonde , Blogger