Funkcjonalne etui na telefon

Aktywny kod rabatowy do sklepu Etuo
Wiele osób ma manię na punkcie ozdobnych "case'ów" na telefon. Ja nie przywiązywałam do tego zbyt dużej wagi. Od zakupu telefonu miałam jedno etui, które mam do dziś i wcale nie zamierzałam go zmieniać. Sytuacja zmieniła się niedawno, kiedy to w moje ręce trafiły prześliczne "case'y" od etou. Sami przyznacie, że można się w nich zakochać. Są urocze, ładne, a do tego trwałe. 

Aktywny kod rabatowy do sklepu Etuo

Funkcjonalne etui na telefon


Nigdy nie miałam obsesji na punkcie telefonu. Chciałam jedynie by był kobiecy i miał podstawowe funkcje. Nie zależało mi na marce, czy innych udogodnieniach. Wiadomo - im więcej funkcji tym lepiej, ale bez przesady. Są znacznie ważniejsze rzeczy niż telefon. Moje podejście zmieniło się troszkę, gdy zaczęłam bardziej angażować się w bloga, ale dalej nie mam takiego fioła jak kilka znanych mi osób. Chociaż muszę się przyznać, że ktoś mi ostatnio wypomniał, że ciągle zerkam na telefon (tak jakby inni tego nie robili, więc o co chodzi?). Telefon traktuję bardziej jako zapychacz czasu, gdy się nudzę albo coś mi nie odpowiada. Też tak macie? :) 
Kiedy mój blog nabrał "większego tempa" i zaczęłam poświęcać mu więcej czasu, zaczęłam również wykorzystywać do tego telefon. Zmieniły się również moje oczekiwania względem tego urządzenia. Dobry aparat stał się koniecznością. "Cyknięcie fotki" podręczny sprzętem, zawsze jest lepsze niż noszenie ze sobą wszędzie lustrzanki. Dlatego też szybko wymieniłam telefon na nowszy. Jestem z niego bardzo zadowolona. Mimo kilku wad, spełnia moje oczekiwania. Niestety dość często ląduje na podłodze, więc już parę razy szybka została wymieniona. Jednak etui od początku takie samo (kot w okularach). 

Firma etuo postanowiła obdarować mnie uroczymi "casami", które od razu przypadły mi do gustu. Wybrałam dwa z nowej kolekcji SUMMER VIBES. Myślę, że i Wam się spodobają. Są ładne i według mnie inspirujące. Ponadto wykonane są z silikonu, więc nie martwię się, że podczas upadku również etui będzie do wymiany. 
Fajną opcją na stronie firmy jest możliwość stworzenia swojego indywidualnego "case". Możemy zaprojektować go jak tylko chcemy, dodając zdjęcie ze swoich najlepszych wakacji lub inspirujący nas tekst. Niestety z powodu braku czasu, ja z tej opcji nie skorzystałam, ale nic straconego. Za to dzisiaj możecie obejrzeć propozycje etui z kolekcji SUMMER VIBES.
Aktywny kod rabatowy do sklepu Etuo
Aktywny kod rabatowy do sklepu Etuo
Aktywny kod rabatowy do sklepu Etuo
Aktywny kod rabatowy do sklepu Etuo
Oczywiście dla czytelników mojego bloga na stronie etuo.pl, bezterminowa zniżka 10% na wszystkie case, folie i szkiełka. Wystarczy przy zakupie użyć hasła: blogznizka. Korzystajcie do woli - niech Wam służą. 

Do następnego!

Komentarze

INSTAGRAM @dyedblonde