Zdobienia na paznokcie - Beauty Big Bang

Zdobienia na paznokcie
Dzisiaj pokaże Wam dwa zdobienia, które są ciekawym dodatkiem do manicure hybrydowego. Oba prezentują się świetnie, jednak do jednego z nich może zabraknąć cierpliwości. O tym poniżej.

Zdobienia na paznokcie - Beauty Big Bang

Zdobienia na paznokcie

Efekt kameleona Beauty Big Bang

Pierwsze zdobienie, które chcę Wam dzisiaj pokazać to efekt kameleona. Nadaje on zjawiskowy kolor paznokcia, a najlepiej prezentuje się na czarnym lakierze (co możecie zobaczyć na moim Instagramie). W zależności od kąta padania światła mieni się różnokolorowo. Bardzo polubiłam się z tym pyłkiem i praktycznie przy każdej możliwej okazji go nakładam. 
Efekt kameleona ma postać drobno zmielonego pudru, który nakłada się bardzo prosto na paznokcie: należy wetrzeć go dokładnie w płytkę za pomocą specjalnego aplikatora, a następnie utwardzić jedną warstwą topu. Dostępny jest w różnych kolorach, jednak ja zdecydowałam się na delikatny seledyn. Poniżej możecie zobaczyć jak pyłek prezentuje się na miętowym kolorze lakieru. Jak widzicie jedno z drugim trochę się ze sobą stapia, przez co efekt nie jest zaskakujący. 
Ciekawi mnie jeszcze jak zielony pyłek będzie wyglądał na różowych odcieniach lakieru. Jak tylko to sprawdzę, podrzucę zdjęcie na InstaStory. 
Zdobienia na paznokcie
Zdobienia na paznokcie

Naklejki wodne Beauty Big Bang

Drugim zdobieniem, które chcę Wam dzisiaj pokazać to naklejki wodne, o których już kiedyś pisałam - klik. Naklejki z wcześniejszego wpisu, można było bardzo prosto nałożyć na paznokcie. Dzisiejsze wzorki nakłada się na całego paznokcia, do czego, niestety, potrzeba dużo cierpliwości, której chyba mi brakuje... Naklejki podczas nakładania zwijają się i szybko wysychają, przez co trudno jest ułożyć je równo. Pomimo iż wyglądają one pięknie, mnie nie przekonują. Wiem jednak, że są osoby, które bardzo lubią naklejki wodne i świetnie sobie z nimi radzą. 
Zdobienia na paznokcie
Zdobienia na paznokcie
Jestem ciekawa co sądzicie o takich zdobieniach na paznokcie. Dajcie znać w komentarzach.

Do następnego!

Komentarze

INSTAGRAM @dyedblonde