Długi kardigan i legginsy

Od wczoraj razem z mężem odpoczywamy w Hotelu Belweder w Ustroniu, co widzieliście już na moim Instagramie. Staram się nabrać siły do dalszych działań. Taka regeneracją potrzebna jest chyba każdemu. Oczywiście, krótką relację postaram się dodać wkrótce na bloga.

Pomimo, iż mamy "napięty grafik" postanowiłam znaleźć chwilkę, żeby nie robić sobie zaległości. Lubię być systematyczna, a kiedy sobie coś postanowię, staram się to realizować. Dlatego dzisiaj przychodzę do Was z moim ulubionym jesiennym lookiem, czyli długiem kardiganem, legginsami i botkami. Tej jesieni stawiam przede wszystkim na wygodne. Luźne kardigany są do tego idealne, a ponadto dają szerokie możliwości w stylizacjach, podkreślając przepięknie całość. Pasują zarówno do ciepłych swetrów, ramonesek oraz dresowych sukienek. Ja najlepiej czuje się w wersji luźny kardigan i legginsy. Dla mnie to komfortowy look, który sprawdzi się zarówno podczas spacerów jak i zakupów. Z chęcią też wybieram się tak do pracy. Mam nadzieję, że moja wersja jesiennej stylizacji się Wam spodoba. Czekam na Wasze opinie w komentarzach! 

Zdjęcia oczywiście wykonaliśmy w malowniczym Ustroniu, słońce tak pięknie dzisiaj świeciło, że aż szkoda było tego nie wykorzystać. 
Sweter - H&M
Spodnie - Gamiss
Buty 1, 2 - CCC
Do następnego!

Komentarze

INSTAGRAM @dyedblonde