Look of the day

Z racji tego, że miniony weekend był naprawdę słoneczny, mogliśmy z mężem spędzić go wspólnie na świeżym powietrzu. Tym oto sposobem całą niedzielę byliśmy poza domem. Uwielbiam takie chwile, pozwalają mi wypocząć i naładować siły na kolejny tydzień.

Dzisiaj zaprezentuję Wam moją ulubioną "niedzielną" stylizację - wygodnie, ale nie sportowo. Tym razem jest to delikatna, błękitna sukienka z dzianiny, do której dobrałam ciekawe dodatki: kwiecistą, rozsuwaną bluzkę, czarne rajstopy typu kabaretki, wygodne botki, kopertówkę i ulubioną biżuterię. Sukienkę zamówiłam kilka tygodni temu w sklepie Answear. Mam wrażenie, że jest ona na mnie trochę za duża, jednak gdy zakładam do niej pasek wygląda całkiem dobrze. Rajstopy były moim "must have". Z pewnością jesienią nie założę ich często do sukienek, ale do spodni już tak. Natomiast szeroka bransoletka była prezentem od męża. Pasuje zarówno do codziennych stylizacji, jak i na większe imprezy! Mam nadzieję, że moja propozycja "look of the day" przypadnie Wam do gustu. Zostawiam Was ze zdjęciami i czekam na opinie w komentarzach. 
Bluzka - Rosegal
Sukienka - Answear
Rajstopy - Gatta 
Buty - CCC
Torebka - Dresslily
Bransoletki - Apart, Etnobazar

Do następnego! 

Komentarze

INSTAGRAM @dyedblonde