Świąteczne paznokcie - wersja glamour

paznokcie - wersja glamour
Święta to wyjątkowy, magiczny czas. Czekamy na nie z niecierpliwością przez cały rok. Tak naprawdę od połowy listopada zaczynamy się do nich przygotowywać. Szukamy prezentów, nowych przepisów, ubieramy choinki i zastanawiamy się w jakiej kreacji wystąpimy w wigilijny wieczór. Przecież każda z nas chce wtedy wyjątkowo wyglądać. Tak więc, świąteczne przygotowania to nie tylko sprzątanie i gotowanie, ale też nasz wygląd.

Świąteczne paznokcie - wersja glamour

Święta Bożego Narodzenia kojarzą nam się przede wszystkim z dwoma kolorami - czerwienią i zielenią. Dlatego nasz wybór kreacji z reguły kończy się na czerwonej sukience lub dodatkach w tym kolorze. Również i ja w tym roku postawie na ten odcień. Jeśli nasza kreacja będzie rzucać się w oczy (nie ukrywajmy kolor czerwony przyciąga wzrok praktycznie każdego), spróbujmy dobrać delikatniejsze dodatki, a paznokcie pomalujmy subtelnie w wersji glamour, którą będzie pasować w zasadzie do każdej stylizacji, nawet i tej na sylwestra. 
paznokcie - wersja glamour
paznokcie - wersja glamour
Do wykonania świątecznego manicure użyłam ulubionego lakieru z Semilac numer 176 Almond Butter, świetnej bazy i topu (2in1) z Oul'ac Nails i efektu syrenki z Beauty Big Bang.  

LAKIER SEMILAC

_______________________
Lakiery Semilac uważam za jedne z lepszych. Mimo, iż mój początek z nimi nie był przyjemny, z czasem przekonałam się do nich. Używam przeróżnych lakierów, jedne sama kupiłam, drugie dostałam od siostry, a jeszcze inne otrzymałam podczas spotkania blogerek. Jednak chyba, do każdego mam jakieś zastrzeżenia tylko nie do tych od Semilac. Lakiery Semilac bardzo dobrze rozkładają się na paznokciu i nie zostawiają prześwitów. Po drugie są trwałe, jeszcze nigdy żaden z lakierów mi nie odprysnął, a co najważniejsze są stosunkowo niedrogie. 

BAZA I TOP OUL'AC NAILS

__________________________________
Jak bardzo lubię lakiery Semilac, tak już nie przepadam za ich bazą. Niestety za każdym razem, gdy użyje bazy Semilac po tygodniu odchodzi mi cały lakier. Tak naprawdę, żeby znaleźć dobrą bazę potrzebowałam dużo czasu, aż w końcu otrzymałam te od Oul'ac Nails. Jak dla mnie to najwyższa jakość bazy i topu. Produkt jako baza doskonale przylega do płytki paznokcia (nie ma tu mowy o odpryskach), natomiast jako top pięknie nabłyszcza, a efekt utrzymuje się przez kilka tygodni. 

EFEKT SYRENKI BEAUTY BIG BANG

____________________________________________
O efekcie syrenki pisałam już kiedyś tutaj. Był to mój jeden z pierwszych pyłków jakie aplikowałam na paznokcie. Wówczas nie miałam żadnego porównania. Dzisiaj już wiem, że pyłek od Beauty Big Bang jest jednym z lepszych. Jest trwały i łatwo się go nakłada. Podczas ścierania resztek, nie schodzi, tak jak to jest w przypadku innych pyłków, a dodatkowym atutem jest to, że za około 10 zł jest go naprawdę sporo.
paznokcie - wersja glamour
paznokcie - wersja glamour
paznokcie - wersja glamour
paznokcie - wersja glamour
Mam nadzieję, że taki delikatny efekt na paznokciach się Wam spodobał. Dajcie znać w komentarzach.

Do następnego!

Komentarze

INSTAGRAM @dyedblonde