Nasza lista miejsc do zwiedzenia

Podróże małe i duże
Lubicie poznawać nowe zakątki świata? Ja bardzo, nawet jeśli jest to nowe miejsce w Polsce. W końcu i tutaj mamy masę pięknych widoków i zabytków wartych odwiedzenia. Chociażby Stare Miasto w Krakowie czy nasze morze, które choć zimne potrafi pokazać wiele swojego uroku. Tatry też mogą oczarować. Czasem szukamy daleko, a mamy tyle piękna wokół siebie. Ja jednak jestem z tych osób, które lubią nowości, a nie lubią powtarzać ciągle tego samego... chociaż w góry mogłabym jeździć co roku, tym bardziej, że za każdym razem można wybrać inną trasę. Nie rozumiem jednak osób, które ciągle wyjeżdżają w to samo miejsce skoro można zobaczyć tyle nowego i często za tą samą cenę (oczywiście to kwesta gustu, o którym tak jak wcześniej ustaliłam, się nie dyskutuje). 

Chyba już kiedyś wspominałam, że gdy byłam małym dzieckiem często z rodzicami robiliśmy sobie wycieczki po Polsce. Zaraziłam się tym i sama teraz z chęcią podróżuję zabierając ze sobą męża. Chyba już tak mam, że nie mogę usiedzieć za długo w domu, ale nie przeszkadza mi to! Trzeba korzystać z życia, w końcu ma się je tylko jedno. Dzisiaj przychodzę do Was z dwoma listami miejsc, które chcielibyśmy w przyszłości zwiedzić. Pierwsza lista będzie moja, natomiast druga mojego męża. Coś czuję, że będą się one dość mocno różniły, ale wiecie co jest najważniejsze? Że będziemy dążyć do tego, aby  zwiedzić chociaż kilka miejsc z każdej listy razem. Nie przedłużając, zaczynajmy.
 
MOJA LISTA

1. Meksyk - ukryta plaża na wyspach Marieta
2. USA - Nowy Jork
4. Anglia - Jurajskie Wybrzeże
5. Irlandia -  półwysep Howth
7. Francja - Paryż (zobaczyć wieżę Eiffla)
8. Włochy - Sycylia 
9. Dominikana (marzy mi się tydzień w domku na wodzie:) 
10. Japonia - Tokio
11. Hiszpania - Majorka (ponownie za kilka lat, tym razem Sa Calobra)  
12. Polska - Przesieka (wodospad w lesie)


LISTA MOJEGO MĘŻA
Jak szaleć to szaleć. Kto wie, może kiedyś uda się nam zobaczyć również te miejsca: 
1. Islandia 
3. Niemcy - Laboe (U-995 - okręt muzeum)
4. Anglia - Bovington (muzeum czołgów) 
5. Grecja - Mykonos
6. Włochy - Sardynia  
7. Australia - Tasmania
8. USA - Alaska i Hawaje
9. Kuba 

W tym momencie mamy w planach krótki wyjazd w marcu (mam nadzieję, że uda się go nam zrealizować), a co dalej - zobaczymy.

Dajcie znać czy lubicie podróżować i jakie miejsce chcielibyście zobaczyć. Jestem też ciekawa czy podróżujecie na tak zwaną "własną rękę" czy wybieracie biura podróży? My, jeśli planujemy wyjazd na wypoczynek i plażowanie, to stawiamy na tą drugą opcję. Nie lubię wtedy zastanawiać się nad takimi sprawami jak nocleg czy wyżywienie. Wolę to załatwić wcześniej z biurem podróży. Najczęściej nasz wybór pada na Itakę - mamy do nich zaufanie, a oferta jest na tyle szeroka i bogata, że każdy może znaleźć coś dla siebie. Również w "naszych", przedstawionych wyżej, kierunkach :)

Do następnego!

Komentarze

INSTAGRAM @dyedblonde