Olej Makadamia - ratunek dla zniszczonych włosów. Olejowanie włosów.

Właściwości olejku Makadamia
Aktualnie stan moich włosów, znacząco się poprawił, jednak do ideału im bardzo daleko. Po pierwsze marzę, o tym żeby były 3 razy gęstsze, a po drugie marze by przestały się puszyć i zaczęły lepiej układać. Może kiedyś doczekam takiej chwili, jednak ich kondycja sama się nie poprawi. Dlatego dzisiaj będzie o olejku, który znacząco wpływa na ich wygląd. 

OLEJOWANIE WŁOSÓW (krótka instrukcja)

Po co olejować włosy???

Zabieg ten fantastycznie wpływa na kondycje naszych włosów. Przywracając im blask, elastyczność oraz odpowiednie nawilżenie. Wzmacnia i odżywia osłabione włosy, zabezpieczając przed wpływem szkodliwych czynników zewnętrznych. Po zabiegu włosy łatwiej się rozczesują i są miłe w dotyku.

Czym olejować włosy??? 

Oliwa z oliwek, olej winogronowy, olej lniany, olejek sezamowy, olejek z drzewa herbacianego - do wyboru do koloru. Jednak ja preferuje moje trzy ulubione olejki: olej makadamia, olej kokosowy oraz olejek arganowy.

Jak olejować włosy???

Olej nakładam na całą długość włosów, staram się by każde pasemko było naolejowane, wiąże je w kucyk lub spinam spinką i zostawiam na godzinę (czasem zdarza mi się krócej, czasem dłużej). Raczej nie kładę się spać z olejem na głowie (nie lubię sobie utrudniać snu). Jeśli jednak mam wolny dzień olejek trzymam przez np. 3 godziny, ale nie dłużej, ponieważ zbyt długi czas olejowania może doprowadzić do osłabienia cebulek i nasilenia wypadania. Włosy podczas olejowania należy traktować delikatnie, bez szarpania - tak by nie uszkodzić struktury włosa.

MOJE WŁOSY PO OLEJOWANIU:

Właściwości olejku Makadamia
Jeszcze mam "piórka" jednak kondycja moich włosów cały czas się poprawia, co mnie bardzo cieszy. Mniej stresów, więcej pozytywnego nastawienia i będzie ok. Właściwości olejku Makadamia
Wiemy już co nieco o tym jak olejować włosy??? Teraz możemy skupić się na samym Olejku Makadamia i jego innych równie cennych właściwościach. 

OLEJ MAKADAMIA, e-FIORE

Właściwości olejku Makadamia
Właściwości olejku Makadamia

MOJA OPINIA, olej Makadamia, e-FIORE

Olej bardzo szybko się wchłania, nie zostawiając śladów na ubraniach. Bardzo dobrze nawilża i łagodzi wszelkie podrażnienia, odżywiając skórę.
Po zastosowaniu skóra jest gładka i miła w dotyku.
Olejek przeznaczyłam głównie do olejowania włosów, jednak doskonale likwiduje cellulit.
Konsystencja jak sama nazwa wskazuje jest oleista, minusem jest zapach, do którego nie mogę się jeszcze przyzwyczaić.

Ponadto olej makadamia: 
*poprawia wygląd skóry,
*łagodzi podrażnienia powstające po opalaniu,
*świetnie sprawdza się jako kosmetyk do demakijażu,
*regeneruje zniszczone włosy,
*jest idealny do masażu ciała.

Kto sprawdzał jak działa olej makadamia???

Do następnego!

Komentarze

INSTAGRAM @dyedblonde