Oczyszczający peeling do twarzy SYLVECO

Peelingi zdecydowanie są moimi ulubionymi kosmetykami pielęgnacyjnymi. Lubię eksperymentować i sprawdzać nowości chyba, że któryś mocno przypadnie mi do gustu, wówczas gości w mojej łazience znacznie dużej. Jednak nie lubię przywiązywać się do takich produktów, więc zmieniam je jak rękawiczki. Kilka tygodni dostałam mega pakę od firmy BIOGO, większość rzeczy zdążyłam Wam już pokazać, pozostał mi jeszcze oczyszczający peeling do twarzy od firmy Sylveco, o którym opowiem Wam dzisiaj. 
CO MÓWI PRODUCENT
Hypoalergiczny, kremowy peeling z korundem przeznaczony do oczyszczania skóry ze skłonnością do przetłuszczania, z rozszerzonymi porami. Drobinki ścierające są mocne i doskonale złuszczają martwy naskórek. Peeling zawiera ekstrakt ze skrzypu polnego o działaniu normalizującym pracę gruczołów łojowych, łagodzącym podrażnienia i przyspieszającym regenerację. Stosowany systematycznie dotlenia skórę, poprawia jej ogólny stan, zmniejsza pory i reguluje wydzielanie sebum.
Skrzyp polny rośnie dziko w całej Polsce, jest traktowany jako chwast z uwagi na długie kłącza. Dawniej mówiono na niego "jodełka" lub "koński ogon", pędy skrzypu bowiem posiadają bardzo charakterystyczny kształt, a pocieranie palcami ziela powoduje charakterystyczne "skrzypienie", stąd też wzięła się nazwa rośliny. Surowcem jest ziele, bardzo bogate źródłem krzemu (w postaci kwasu), potasu, innych minerałów, saponin i flawonoidów. Wykazuje przede wszystkim działanie remineralizujące, dostarcza skórze wielu cennych składników odżywczych, uelastycznia ją i normalizuje. 
Sposób użycia: stosować 1-2 razy w tygodniu, w zależności od potrzeb i zanieczyszczenia skóry. Masować delikatnie skórę twarzy ok. 2 minuty, omijając okolice oczu, po czym dokładnie spłukać ciepłą wodą. Nie zaleca się stosować peelingu przy zaostrzonych objawach trądziku.
Peeling można kupić: tutaj
CO POWIEM JA
Pewnie większość z Was zna i lubi ten produkt, dla mnie jednak jest zupełną nowością... 

Peeling ma świetną konsystencję, gęstą i kremową, mało wyczuwalny jest korund (korund - znajduje zastosowanie w profesjonalnych gabinetach kosmetycznych a także w domowych peelingach. Systematyczne stosowanie peelingów zwiększa wchłanianie substancji czynnych przez skórę, pobudza mikro-krążenie, oczyszcza i wzmaga odnawianie skóry), dzięki czemu możemy być pewni, że nasza skóra nie zostanie podrażniona. Zapach niestety nie jest zaletą produktu, jeśli jednak lubicie woń glinki to na pewno nie będzie Wam przeszkadzać. Peeling zapakowany jest w solidnym plastikowym słoiczku z nakrętką, który oprócz tego umieszczony jest w tekturowym opakowaniu, gdzie możemy znaleźć wszystkie potrzebne informacje o produkcie. Wygląda bardzo ładnie i estetycznie, komuś kto zwraca uwagę na opakowania, na pewno przypadnie do gustu. 
Jeśli chodzi o wydajność produktu, to muszę przyznać, że jestem zaskoczona. Ponieważ w słoiczku nie znajduje się duża ilość peelingu, jednak wystarcza na bardzo długo. Już niewielka ilość wystarczy, aby wykonać dokładny peeling twarzy i szyi. 
Jestem bardzo zadowolona z działania oczyszczającego peelingu do twarzy, skutecznie usuwa martwy naskórek, pozostawiając skórę delikatną, miękką i miłą w dotyku. Tak więc jeśli szukacie dobrego peelingu, śmiało wypróbujcie Sylveco.    
Ciekawa jestem czy używałyście tego peelingu i jakie są Wasze opinie? Dajcie znać.

Do następnego! 

Komentarze

INSTAGRAM @dyedblonde