Klasyczna biała koszula

Pomimo, iż wolę luźniejsze zestawienia to w mojej szafie znajdą się przynajmniej dwie białe klasyczne koszule, które są podstawą każdej garderoby i powinny się znaleźć w szafie każdej kobiety. Pasują one zarówno do casualowych, jak i eleganckich stylizacji: spodni, jeansów, spódnic czy kostiumów. Są idealne do pracy w biurze, na co dzień oraz odpowiednie podczas wizyty u rodziny czy znajomych. Taka koszula podkreśli i nada charakter każdemu zestawowi.
Ja swoją białą koszulę połączyłam z czarnymi spodniami, a żeby było ciekawiej dobrałam jeszcze brązową narzutkę i zamszowe buty. Mam nadzieję, że się podoba. Dajcie znać! 
Narzutka - Zaful 
Koszula - La coco
Torebka - Hause
Buty - CCC

 Przypominam, że na hasło dyed-blonde w sklepie La coco otrzymacie 15% rabatu na dowolną rzecz. 
Rabat jest ważny do 30.04.2017 r. do godziny 23.59. 

Do następnego! 

Komentarze

INSTAGRAM @dyedblonde