GOLDEN ROSE LONGSTAY MATTE LIPSTIK

Moje drogie Panie, dzisiaj Nasze święto! Życzę Wam, aby ten dzień był pełen radości i wypoczynku. Może małe wolne od pracy i wizyta w salonie piękności? Zróbcie coś przyjemnego dla siebie, tak by oderwać się od rzeczywistości. Przede mną dzień pełen nowych wyzwań, także trzymajcie kciuki. Kiedyś o wszystkim opowiem. Tymczasem zapraszam Was na kolejną odsłonę pomadek Golden Rose Longstay Matte Lipstik. Dzisiaj pod lupę pójdzie numer 10, 14 i 15. Jesteście ciekawi jak się prezentują na ustach? 
Pomadki Golden Rose podbiły moje serce, mogę o nich pisać w nieskończoność. O ich zaletach pisałam już tutaj. Dzisiaj skupię się przede wszystkim na kolorystyce. Golden Rose proponuje nam 17 kolorów, każdy może wybrać coś dla siebie. Od bardzo delikatnych, jasnych kolorów, po drapieżne, mocne i intensywne. Do mojej cery zbyt jasne kolory kompletnie nie pasują, ale specjalnie dla Was pokaże na ustach kolor numer 10 - jasny róż. Siebie lubię w intensywnych kolorach. Jednak lubię zmiany i ciemny róż ostatnio dość często króluje na ustach. Pomadki są bardzo dobrze napigmentowane, już jedno pociągnięcie daje krycie i kolor jaki oczekujemy. Przejdźmy do rzeczy.

Golden Rose Longstay Matte Lipstik numer 10
Numer 10 (mieszanka szarego, wrzosowego oraz różu) według mnie to kolor idealny dla szatynek i kobiet z ciemną karnacją. Zawsze podobały mi się tego typu odcienie, jednak zupełnie do mnie nie pasują. Pomimo tego zdecydowałam się Wam ją pokazać. Myślę, że tak czy inaczej będę jej używała. Fajnie sprawdzi się do letnich, kwiatowych stylizacji lub smoky eyes. 
Golden Rose Longstay Matte Lipstik numer 14 
Zdecydowanie mój faworyt. Uwielbiamy koralowe odcienie. 
Numer 14 to intensywna czerwień złamana pomarańczem, tworząca odcień koralowy. Idealny dla blondynek. Dodaje twarzy wyrazistości i przyciąga spojrzenia innych. 
Golden Rose Longstay Matte Lipstik numer 15
Kiedyś nie odważyłabym się na tego typu kolor. Teraz taki burgund noszę notorycznie. Kolor ten jest idealny dla brunetek. Fantastycznie sprawdzi się do małej czarnej i niebieskich sukienek. 
Każdy odcień Golden Rose Longstay Matte Lipstik, ma swój urok. Pomadki mogą być inspiracją na poszczególny dzień. Możemy poszaleć z makijażem i stylizacją. Piękne kolory, doskonała jakość i prosta aplikacja - właśnie te cechy posiadają pomadki Golden Rose. Co o nich sądzicie? Lubicie? 

Do następnego! 

Komentarze

INSTAGRAM @dyedblonde